UA / RU
Підтримати ZN.ua

Для роботи з вантажовідправниками створено нове держпідприємство

Одним з пріоритетних напрямків технічного реформування залізничного транспорту є зміна технологій та систем взаємодії з клієнтами-вантажовідправниками. Виконання цих цілей покладено на новостворене державне підприємство «Український транспортно-логістичний центр» (ДП УТЛЦ).

«У першу чергу ця структура покликана покращити сервіс для наших клієнтів, - пояснив генеральний директор «Укрзалізниці» Володимир Козак, якого цитує прес-служба відомства. - Місія логістичного центру також у залученні нових вантажопотоків і збільшенні обсягів перевезень залізничним транспортом у країні. Адже не секрет, що багато вантажів пішло від нас на автомобільний та інші види транспорту. Особливо це стосується невеликих відправлень. А відбувається це тому, що для відправлення вантажу, якщо клієнт хоче працювати по всій території України, він повинен пройти безліч процедур, таких як укладання угод з усіма залізницями, фінансові розрахунки з кожною з них, планування перевезення, подання заявки на вагони, отримання вагона тощо. Тому це все, звичайно ж, вбиває у клієнті бажання працювати із залізницею».

На думку директора нового державного підприємства Володимира Іващука, в даний час для залізничників головною метою є підвищення конкурентоспроможності залізничних перевезень, для чого необхідно застосовувати нові інструменти управління доставкою вантажу. Відтепер для здійснення перевезень по всій території України клієнту достатньо лише укласти угоду з державним підприємством «Український транспортно-логістичний центр».

«Світ не стоїть на одному місці, все змінюється, і ми повинні пристосовуватися під ці зміни - ставати більш швидкими і зручними. Важливо, щоб від процесу заявки до завершення перевезення була мінімальна кількість операцій і спілкування клієнта із залізницею. В ідеалі ми взагалі повинні бачити свого клієнта лише один раз - при укладанні з нами угоди про обслуговування. Все інше: прийняття заявки на перевезення, оформлення вантажу, відстеження ходу перевезень - буде здійснюватися дистанційно», - розповів В.Іващук.

Також зміна алгоритму взаємодії з клієнтами передбачає спрощення внутрішніх перевізних технологій.

Що стосується термінів доставки вантажів, то залізничники мають намір інформувати клієнта не про день прибуття вантажу, як це відбувається у даний час, але і про час прибуття цього вантажу. «Вийти на показник у годинах ми повинні ще й для того, щоб вибудовувати гармонійні взаємини з портами та іншими транспортними компаніями. Адже перед нашим центром стоїть завдання здійснювати не тільки залізничні перевезення, але і запропонувати клієнту весь логістичний ланцюжок - з можливістю підключення і авіаційного, і водного, і автомобільного транспорту. У перспективі ми плануємо стати потужним учасником на ринку інтермодальних перевезень. Також ми будемо співпрацювати з міжнародними логістичними центрами», - пояснив В. Іващук.