Як повідомляє прес-служба «Укрзалізниці», про це під час VI з'їзду профспілки залізничників і транспортних будівельників повідомив генеральний директор відомства Володимир Козак.
«Світовий досвід демонструє: альтернативи реформуванню вітчизняної системи управління залізничним транспортом не існує. Українська залізниця має грати за загальноприйнятими правилами, бути прозорою і зрозумілою для інвесторів структурою», - підкреслив він.
Говорячи про основні проблеми галузі, В.Козак зазначив, що одне з основних завдань - оновлення парку локомотивів, щоб повною мірою забезпечувати потреби економіки в перевезеннях і покращувати умови роботи локомотивних бригад. «Сумні приклади - візьмемо Донецьку і Придніпровську залізниці, які в основному забезпечують перевезення вантажів. Цими двома залізницями навантажується 70% загальної кількості вантажів. А наймолодший локомотив, який працює на залізницях, - виробництва 1968 року. У наступному році нам доведеться списувати мінімум 100 локомотивів, термін експлуатації яких перевищив 50 років», - зазначив він.
Глава УЗ додав, що єдиним виходом для вирішення нагальних проблем галузі є реформування залізничного транспорту України. «Сьогодні єдиний шлях вирішення проблем - йти шляхом реформування - перетворитися на публічне акціонерне товариство. Ми вивчили досвід європейських країн, досвід РЖД і напрацювали власну схему», - сказав В.Козак.
Нагадаємо, проекти законів №9337 «Про особливості утворення державного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування» та №9377 «Про внесення змін до Закону України "Про залізничний транспорт" (щодо розмежування функцій державного і господарського управління галуззю)» знаходяться на розгляді Верховної Ради України.