UA / RU
Підтримати ZN.ua

Держмитслужба перейшла на нову електронну систему управління гарантіями

Користувачі можуть подавати електронні гарантії кількома способами. 

Держмитслужба перейшла на нову електронну системи GMS. Відтепер всі види гарантій подаються в безпаперовій формі, так само в них вносяться зміни та відкликаються. Про це пише Держмитслужба.

Одноразові (індивідуальні) гарантії також обробляються в новій системі.

Користувачі можуть подавати електронні гарантії чотирьома способами- через онлайн API, офлайн API, електронну пошту та Особистий Кабінет на порталі «Єдине вікно для міжнародної торгівлі» Держмитслужби.

У графі «В» митної декларації тепер у всіх випадках треба вказувати GRN (номер гарантії, присвоєний митницею) замість номера, присвоєного гарантом.

В Особистому кабінеті також є можливість надання повної інформації про весь життєвий цикл гарантій — як для учасників ЗЕД, так і для гарантів.

Використання ж гарантій у паперовій формі наразі допускається виключно у випадках виходу з ладу електронної системи управління гарантіями або інших систем. Це забезпечує функціонування електронних інформаційних ресурсів митних органів.

Повідомлялось, що Державна митна служба виконала річний план зі збору платежів на 93,9 % (-25,7 млрд гривень), а податкова перевиконала його на 100,7 % (+4,9 млрд грн).