Депутати відмовилися заборонити рекламу алкоголю на телебаченні
Верховна Рада відмовилася прийняти за основу і направила на доопрацювання у комітет проект змін до закону про рекламу, яким передбачалося заборонити рекламу горілчаних брендів і пряму рекламу пива на радіо та телебаченні у денний час.
Верховна Рада відмовилася прийняти за основу і направила на доопрацювання у комітет проект змін до закону про рекламу, яким передбачалося заборонити рекламу горілчаних брендів і пряму рекламу пива на радіо та телебаченні у денний час.Зокрема, за законопроект №1014-2 від 23 квітня 2008 року, ініційований депутатами Миколою Томенком і Андрієм Шевченком із фракції БЮТ, проголосували 47 депутатів із 263 зареєстрованих у сесійній залі у середу, 22 грудня.
Законопроектом пропонувалося поширити на рекламу пива і напоїв, що виготовляються на його основі, знаків для товарів і послуг, під якими випускається пиво та напої, що виготовляються на його основі, обмеження, передбачені для реклами алкогольних напоїв та відповідних торгівельних марок.
Окрім того, пропонувалося на годину (до 24:00) продовжити заборону на радіо і телебаченні реклами алкогольних напоїв, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої.
Також пропонувалося заборонити спонсорування теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої.