Після масштабного технічного збою, який стався вранці в суботу, 26 квітня, відновили роботу сервіси "Ощадбанку" та "Нової пошти", повідомляють пресслужби цих компаній.
Сервіси поштової компанії не працювали через технічні складнощі на стороні підрядника. Попри відновлення роботи сервісів, нині спостерігаються певні складнощі в роботі сайту "Нової пошти". Фахівці вже усувають ці проблеми.
Голова правління "Ощадбанку" Сергій Наумов наголосив, що після вирішення проблеми у зовнішньому дата-центрі, всі сервіси цього банку знову працюють. У Київській міській державній адміністрації вказали, що на турнікетах метро можна знову розплачуватися за проїзд банківською картою.
Інформація щодо відновлення роботи онлайн-сервісів "Дія" поки не надходила. Раніше повідомлялося, що через технічні оновлення в одному з великих центрів обробки даних стався тимчасовий збій в "Дії".
