«Київський метрополітен» назвав вартість будівництва Лівобережної лінії метро «Троєщина-Осокорки» і Подільсько-Вигурівської лінії. За даними начальника підприємства Володимира Федоренка, будівництво цих ліній обійдеться у 16,2 млрд. гривень.
«Проекти на ці дві лінії закінчені. Кошторисна вартість у цінах 2009 року на Подільсько-Вигурівську - 10,2 млрд. гривень, на Лівобережну - близько 6 млрд. Лівобережна менше коштує, тому що вона в основному наземна, а Подільсько-Вигурівська - підземна», - зазначив Федоренко під час брифінгу.
При цьому він додав, що будівництво двох ліній - це перспектива найближчих 10-15 років, оскільки проект довгостроковий.
Окрім того, він зазначив, що в перспективі у планах будівництво і нових станцій на існуючих лініях метро.
Так, окрім запланованих станцій від станції метро «Либідська» у бік житлового масиву Теремки, планується також будівництво нових станцій на Сирецько-Печерській лінії.
«Всього є в планах і будівництво нових станцій на існуючих лініях. На Куренівській це «Виставковий центр», «Іподром», «Одеська площа», «Теремки». На Теремках ми плануємо ще паркінг побудувати. Сирецько-Печерська: у бік житлового масиву Виноградар передбачається 4 станції після станції «Сирецька», в інший кінець - у бік Дарницького вокзалу - 3 станції», - додав начальник підприємства.
Також він нагадав, що Подільсько-Вигурівська лінія і Лівобережна лінія передбачають будівництво 12 станцій на кожній.
Нагадаємо, у 2008 році Київська міська державна адміністрація оцінювала вартість будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метро у 5,507 млрд. гривень. Будівництво Лівобережної лінії метро «Троєщина-Осокорки» у 2009 році оцінювалося у 5,846 млрд. гривень.
У вересні заступник голови Київської міської державної адміністрації Руслан Крамаренко заявив про те, що Японія готова надати Києву кредит на будівництво лінії метро на Троєщину в обсязі 3 млрд. доларів.
Нагадаємо, 5 листопада відбудеться пробний проїзд потягу на ділянці між станціями метро «Васильківська» і «Палац Україна».
За матеріалами Дело