UA / RU
Підтримати ZN.ua

Британський рекламний регулятор стежитиме за ціною на рекламу в Facebook і Twitter

З 1 березня 2011 британський рекламний регулятор The Advertising Standards Authority почав стежити за достовірністю й коректністю он-лайн реклами. Про це повідомлено на офіційному сайті комітету.

ASA здійснюватиме моніторинг якості реклами, яку розміщено на власних сайтах рекламодавців, а також у соціальних мережах, зокрема Facebook і Twitter. Раніше ASA працювала лише з рекламними банерами, розміщеними тільки на платних майданчиках.

На сайті регулятора наголошено, що код правил, які регламентують «нетелерадіомовну» (non-broadcast) рекламу, застосовуватимуть до всіх британських компаній, незалежно від їхнього профілю діяльності й величини.

ASA також повідомив, що з 2008 року отримав понад 4,5 тисячі скарг на рекламу в інтернеті, на які не міг відреагувати. Нові правила допоможуть захистити користувачів від неякісної реклами, а також підуть на користь самим рекламодавцям.