UA / RU
Підтримати ZN.ua

Британські торговці звинуватили Олімпіаду-2012 у спаді продажів

Продукти харчування й напої користувалися в ході змагань підвищеною популярністю, проте попит на всі інші товари різко впав.

Британський консорціум підприємств роздрібної торгівлі (BRC) заявив, що минулі в Лондоні Олімпійські ігри стали причиною падіння продажів у невеликих магазинах країни.

За підрахунками організації, в серпні поточного року продажі впали на 0,4% в порівнянні з цим же періодом 2011 року.

Генеральний директор консорціуму Стівен Роберстон уточнив, що продукти і напої користувалися в ході змагань підвищеною популярністю, проте попит на всі інші товари різко впав.

За словами Робертсона, під час прямих телетрансляцій було відзначено і різке падіння кількості замовлень по інтернету.

У консорціумі підкреслили, що часто згадуваний економістами так званий "фактор ейфорії" так і не зміг змусити покупців розщедритися в дні Олімпіади.

Відзначимо, що Олімпійські ігри стали рекордними за багатьма показниками для міських служб і різних відомств Лондона. Так, рекорди за пасажиропотоком встановили всі види транспорту: метро і легка залізниця, приміські поїзди. На два тижні проведення Ігор було здійснено близько 60 мільйонів поїздок, що на 30% вище нормального рівня. Побудована тільки напередодні Ігор канатна дорога через Темзу за першу годину роботи перевезла понад 500 тисяч осіб.

Число іноземних туристів у Лондоні за 14 днів склало 300 тисяч людей, приїжджих з інших міст Великобританії - 600 тисяч людей. Близько 5,5 мільйонів спортивних уболівальників приїжджало до Лондона щодня.

Лондонські готелі були заповнені на 84%. !zn

Читайте також:

У КНДР олімпійців виховують з дитсадка і засилають у табори за погані результати

Олімпійські ігри в Лондоні стали гіршими в історії України

Олімпіада-2012: Медальний залік

У Лондоні завершилися ХХХ Олімпійські ігри (відео)