Секретар британського Кабінету міністрів Френсіс Мод повідомив, що велика модифікація семи найбільших3, пишуть "Экономические известия".
Тим часом в Україні, як писало ZN.UA, для обміну інформацією в багатьох держорганах ще в минулому році користувалися звичайними дисками. Навіть усередині самої будівлі Кабміну кур'єрам з дисками доводилося елементарно бігати по поверхах. І це при тому, що на програму "інформатизації" за п'ять років витрачено понад 40 млрд грн бюджетних коштів.
По Кабміну ходять кур’єри з дисками, незважаючи на 40 млрд грн на «інформатизацію»
Британський ж уряд розраховує перенести в інтернет мільярди транзакцій, що здійснюються між урядом, громадянами й бізнесами. Зробивши їх «цифровими за замовчуванням», влада розвантажить своїх співробітників. За даними Кабміну, в 2011 році працівникам урядових установ довелося відповісти на 150 млн телефонних дзвінків, яких би не було, якби інтернет-сервіси працювали краще.
«Цифрові послуги набагато більш зручні, оскільки ви можете отримати їх у будь-якому місці, де захочете. Вони також більш ефективні, заощаджують гроші платників податків і час користувачів. Інтернет-транзакції можуть бути в 20 разів дешевшими, ніж телефонні, в 30 разів дешевшими, ніж ті, що здійснюються при особистій зустрічі, і в 50 разів дешевшими, ніж ті, що здійснюються за допомогою пошти», - повідомив пан Мод.
Сім найбільш завантажених департаментів британського уряду, включаючи податкове міністерство, міністерство транспорту, і міністерство праці і пенсій, будуть зобов'язані реконструювати свої сайти таким чином, щоб вони якнайкраще надавали доступ до послуг всім охочим. В даний час ці сім департаментів надають громадянам 650 послуг. На їх частку припадає понад 90% урядових транзакцій, більше мільярда одиниць на рік.
Янукович засумнівався у намірах уряду створити єдиний інтернет-портал адмінпослуг
«Центральний уряд повинен стати цифровою організацією скрізь, де це можливо. У нинішній час кращі компанії зі сфери послуг постачають по інтернету все, що можливо поставити по інтернету. Це різко скорочує витрати і дозволяє отримати доступ до інформації і послуг коли і де зручно користувачам, замість того, щоб змушувати їх підлаштовуватися під постачальників", - йдеться у звіті секретаріату Кабінету міністрів Великобританії.
Оцифровувати держпослуги Британія має намір форсованими темпами. Кабінет міністрів доручив кожному з семи департаментів до кінця 2012 року зробити «цифровими за замовчуванням» по три найпопулярніші послуги. Це дозволить перенести в інтернет 100 тис. транзакцій на рік.
«Ми спостерігаємо реформу державних служб в дії. Чиновники впроваджують у життя найкраще з того, що пропонує інтернет, і радикально змінюють методи своєї роботи", - прокоментував нововведення виконавчий директор урядово агентства Government Digital Service Майк Бракен.
Британська влада нещодавно виявила, що переважна більшість (82%) дорослого населення країни перебуває в онлайні, але при цьому дуже малий відсоток населення застосовує інтернет для доступу до урядових послуг. У жовтні вони вжили низку заходів, які сфокусували увагу користувачів на правильних сайтах. Розкидані по різних доменах урядові інтернет-ресурси були зібрані під єдиним модифікованим порталом gov.uk, а 74 «зайвих» сайти були видалені.
Редизайн gov.uk був схвалений тестувальниками, які похвалили його за інтуїтивну зрозумілість, легкість у використанні та швидкість, з якою люди можуть знаходити на ньому форми для оплати послуг. Пошук необхідної інформації на gov.uk займає в середньому 80 секунд, тоді як на застарілому домені Directgov він займав 120 сек. !zn
Читайте також:
Кабмін з 2012 року перейде на електронний документообіг
Інтернет-портал Кабміну перероблять за принципом "єдиного вікна"
Клюєв анонсував єдиний веб-портал надання адмінпослуг
Верховна Рада проголосувала за спрощення системи адмінпослуг