Досить небагато іноземців в світі знають українські бренди. Так, 82% іноземців не знають жодного з українських брендів. Про це свідчить дослідження агенції Umbrella Research та Foresight and Predictive Analytics, пише Forbes.
Відповідно до дослідження, майже 20% опитаних іноземців змогли назвати принаймні одну українську марку без підказок. 3% респондентів згадали Roshen. Найбільше виробника знають у Польщі – 10%.
Sleeper, Paskal та Nemiroff знають 2% опитаних. Зокрема, Paskal отримав 5% згадок в Іспанії, Sandora – 8% у Туреччині, Ruslan Bagnskiy – 3% у Франції, а Frolov – 4% у Британії. Водночас 82% опитаних не знають жодного з українських брендів.
Дослідницька агенція Umbrella Research та Foresight and Predictive Analytics провели опитування серед мешканців сімох країн: Польщі, США, Туреччини, Іспанії, Німеччини, Великої Британії та Франції. Опитування відбувалось у травні 2024 року. Загальна вибірка – 2800 людей, по 400 респондентів з кожної країни.
Існує п’ять стовпів, які можуть допомогти Україні побудувати сильний бренд у світі. Про це пише Марія Липяцька, голова організації BRAND UKRAINE, у своїй статті для ZN.UA з посиланням на дослідження – «Навіщо Україні розвивати національний бренд під час повномасштабної війни».