UA / RU
Підтримати ZN.ua

Бізнес закликає уряд втрутитися в незаконне формування тарифів "Укрзалізниці"

За останні дев'ять місяців тарифи на залізничні вантажні перевезення підвищувалися тричі на 25%.

Керівники провідних галузевих об'єднань та основних підприємств-вантажовідправників України звернулися до керівництва країни і урядових структур з відкритим листом, щодо залізничних тарифів. Даний документ підготовлений після обговорення, яке пройшло в ході круглого столу за участі керівників Федерації залізничників України, Федерації металургів України, Федерації роботодавців вугільної промисловості, Союзу хіміків України, асоціацій "Укрвiдтранс", "Укрцемент", "Укрстальконструкція", виробників феросплавів , ММК ім.Ілліча, "Нібулон", експертів Центру транспортних стратегій.

Зокрема, вантажовідправники країни констатують той факт, що 5 березня ц.р. Міністерство інфраструктури поширило проект наказу, які передбачає чергове, третє за останні дев'ять місяців, підвищення тарифів на залізничні вантажні перевезення на 25%. У документі підкреслено, що з липня 2014 такі тарифи вже були підвищені на 12,5%. А з лютого поточного року - ще на 30%. Незважаючи на глибоку кризу вітчизняної економіки, відзначають автори звернення до Президента та Уряду, загальне зростання вартості вантажоперевезень складе 82,9%, що значно перевищує всі песимістичні прогнози Кабміну, відносно рівня цін промислових виробників країни на кінець 2015 року.

Учасники круглого столу "Тарифна політика" Укрзалізниці "у своєму зверненні констатували той факт, що Мінінфраструктури" тільки імітує певний чинним законодавством публічне обговорення проектів регуляторних актів. Ні єдиної реальної можливості вплинути на рішення природного монополіста і профільного міністерства зацікавлені вантажовідправники не мають ".

Виходячи з ситуації, що склалася автори відкритого листа до керівництва країни і уряду звернулися з проханням втрутитися в сферу тарифоутворення на залізничні вантажні перевезення, не допустити прийняття опублікованого Мінінфраструктури проекту наказу, а так само доручити прискорити виконання завдань, викладених в коаліційній угоді та Програмі діяльності уряду , які стосуються ліквідації практики перехресного субсидування та впровадження незалежного регулятора тарифоутворення в галузі залізничних перевезень.

Як повідомлялося, урядовці масово відмовилися брати участь у круглому столі з учасником представників бізнесу "Тарифна політика" Укрзалізниці ", який проходив сьогодні в Національній академії наук України. Про це повідомила співорганізатор круглого столу Руслана Приходько (газета" Бізнес ") .