UA / RU
Підтримати ZN.ua

Бізнес-омбудсмен зафіксував рекордну кількість скарг за три роки

У другому кварталі кількість звернень зросла на 25%.

Кількість скарг бізнес-омбудсмена в третьому кварталі 2021 року збільшилася до 531, що на 25% більше в порівнянні з показником за перший квартал поточного року і на 38% в порівнянні з другим кварталом 2020 року. Про це йдеться в повідомленні бізнес-омбудсмена.

"У другому кварталі ми отримали рекордну кількість звернень за останні три роки. Ключовим фактором такого зростання стали скарги на невиконання судових рішень щодо реєстрації податкових накладних", - цитує прес-служба бізнес-омбудсмена Марчіна Свєнчіцького. 

Відзначається, що 65% звернень бізнесу стосувалися податкових питань, в тому числі 115 звернень - невиконання судових рішень щодо реєстрації податкових накладних (на 58% більше в порівнянні з першим кварталом), 71 скарга на блокування податкових накладних, 46 - на включення в перелік ризикових платників податків, а також 20 на кримінальні справи з податкових питань.

Також 11% звернень стосувалися порушення або бездіяльності правоохоронних органів, 5% - дій регуляторів, 4% - місцевих органів влади, 2% - митниці. Зокрема, Рада отримала 32 скарги на порушення або бездіяльність Національної поліції, ще 16 - органів прокуратури та 9 - СБУ.

При цьому в другому кварталі Рада бізнес-омбудсмена провів 312 розслідувань, що на 35% більше попереднього кварталу і становить 59% загальної кількості скарг. Решта звернень знаходяться або на стадії попереднього розгляду (16%), або відхилені (26%), зазначено в релізі.

Традиційно найбільше звернень надійшло від представників оптової торгівлі (26%), агробізнесу (14%) і виробничої галузі (10%), ще 9% скарг надійшло від мікробізнесу (приватних підприємців), свідчить звіт бізнес-омбудсмена.

Ранішев Раді бізнес-омбудсмена назвали проблеми в Україні, які вимагають ще рішення.

Рада бізнес-омбудсмена (РБО) за весь 2020 рік отримала 1,19 тис. скарг від бізнесу на дії податкових органів, що на 120 звернень в порівнянні з 2019 роком. У четвертому кварталі 2020 року Рада бізнес-омбудсмена отримала 451 скаргу бізнесу на дії і бездіяльність державних органів. Це на 9% більше, ніж за аналогічний період 2019 і на 3% в порівнянні з третім кварталом 2020 року.