UA / RU
Підтримати ZN.ua

Apple на 50% «посунув» мінімальну ціну для участі в iAd

Американська корпорація Apple, що випускає iPhone, iPod й iPad, прийняла рішення про 50% зниження мінімальної вартості для участі в рекламній системі iAd. Відтепер рекламодавці мають заплатити не мільйон доларів, а 500 тисяч.

У корпорації уточнили, що такий крок мав стимулювати зацікавлення до платформи серед компаній середнього рівня, для яких попередній поріг був «не на їхні зуби».

Apple анонсувала запуск iAd на початку 2010 року. У листопаді в компанії заявили, що мають намір розвивати її не лише в США, але і в Європі. Наразі iAd має контракти з 60 брендами.

Система iAd вбудована в операційну систему iPhone OS. Apple планує отримувати 40 відсотків виторгу від реклами на iAd, розробники додатків отримають решту 60 відсотків.

Apple випустила першу рекламу iAd для iPad наприкінці 2010 року. Користувачі планшетів могли подивитися рекламу фільму «Трон: спадщина». Вона тривала 10 хвилин, містила відео і кадри з фільму, а також назву кінотеатрів та час сеансів. У рекламі також прозвучала частина саундтрека до фільму, який повністю можна придбати в магазині iTunes.

За матеріалами PCMag