Відомство почало перевірки законності відмови компанії "Дніпроавіа", що володіє аеропортом, у видачі слотів МАУ для польотів до Дніпропетровська, пише у вівторок, 8 лютого, пише газета «Коммерсантъ-Украина».
Якщо факт порушень буде доведено, АМКУ може скасувати свій дозвіл на приєднання "Дніпроавіа" до авіаальянсу "Українська авіаційна група" (УАГ, куди також входять "АероСвіт" і "Донбасаеро", які контролюються Ігорем Коломойським). "На підставі результатів перевірок ми можемо скасувати своє рішення або залишити його чинним", - відзначили у прес-службі АМКУ.
Перевірки компанії "Дніпроавіа" почалися після звернення в Антимонопольний комітет МАУ та Державіаслужбу в кінці минулого року, оскільки вже близько двох років компанія намагалася отримати слоти на польоти до Дніпропетровська, але в аеропорту "або відмовляли у видачі, або ігнорували запити".
"З 27 березня ми почали продаж квитків на рейси до Дніпропетровська, але дозволу на польоти поки не отримали. Якщо МАУ його не отримає, нам доведеться повертати пасажирам гроші", - заявила прес-секретар МАУ Євгенія Сацька.
"Службових телеграм з цього приводу не було. Ми вважаємо, що на внутрішніх рейсах нам не мають права відмовляти в польотах - компанія відповідає всім вимогам", - заявив віце-президент з продажу і маркетингу МАУ Сергій Фоменко.
Високопоставлене джерело в "Дніпроавіа" розповіло, що аеропорт обмежує прийом суден вантажопідйомністю понад 50 т - серед них і Boeing 737, на яких здійснює польоти МАУ.
"АМКУ вже закінчив перевірку в "Дніпроавіа" і вивчає надані нами документи. Серед них - рекомендації інституту "Украеропроект", що досліджував стан смуги і рульових доріжок аеропорту і рекомендував нам обмежити прийом літаків понад 50 т", - сказав співрозмовник видання. За його словами, МАУ була не єдиною компанією, якій було відмовлено в польотах з цієї ж причини.
Нагадаємо, у кінці жовтня 2010 року АМКУ видав "Дніпроавіа" дозвіл терміном на один рік на приєднання до альянсу. У комітеті тоді заявили, що дозволили це лише за умови, що перевізники забезпечать "економічно обґрунтовану вартість" квитків на внутрішньоукраїнські регулярні рейси і не будуть обмежувати доступ інших перевізників до Дніпропетровського аеропорту.