Строк дії правил становить 5 років; учасниками узгоджених дій є «Альфа-Банк», НАСК «Оранта», «Банк «Фінанси та Кредит», «ПриватБанк», «ОТП Банк», «Райффайзен Банк Аваль», «Укрсоцбанк», «УкрСиббанк» та страхові компанії «Інгосстрах», «Універсальна», «АХА Страхування», «Дженералі Гарант», «Українська пожежно-страхова компанія» та «УНІКА».
Зокрема компанії будуть зобов’язані уникати будь-яких узгоджених та координуючих дій, що обмежують конкуренцію на відповідних ринках, та не допускати ущемлення інтересів споживачів цих послуг.
Як зазначають у АМКУ, цей документ встановлює прозорі, недискримінаційні правила поведінки банків, страховиків, інших зацікавлених осіб під час надання позик, укладання та виконання договорів страхування. А також визначає правила та механізми налагодження ефективної співпраці між банками та страховиками.
Метою правил є вдосконалення та підвищення якості страхових та банківських послуг, сприяння формуванню чесних звичаїв у конкуренції під час здійснення договорів кредитування та страхування, розроблення та застосування уніфікованих технічних умов і стандартів тощо.
«Антимонопольний комітет очікує, що учасники узгоджених дій будуть сумлінно дотримуватися чесних та прозорих правил. Ми також розраховуємо на приєднання до цих правил решти банків та страховиків. Саме тому вже найближчим часом з відповідною пропозицією Комітет звернеться до профільних асоціацій та державних регуляторів фінансової сфери. Добросовісна конкуренція – запорука для розвитку ринків кредитування та задоволення інтересів споживачів цих послуг», – підкреслив перший заступник голови АМКУ Рафаель Кузьмін.
З повним текстом Правил можна ознайомитися на сайті АМКУ.