UA / RU
Підтримати ZN.ua

Американський бізнес схиляється до Клінтон у виборі президента – FT

Корпорації вважають кандидата від демократів "меншим злом", ніж Трамп.

Лобістські групи, які представляють інтереси широкого спектру великих корпорацій в США, хотіли б бачити на посаді президента швидше 3, ніж одіозного мільярдера Дональда Трампа.

Співвідношення щодо підтримки кандидатів в президенти серед бізнес-кіл – 2:1 на користь Клінтон. Про це повідомляє Financial Times, журналісти якого провели опитування серед американських лобістів.

Видання зауважує, що деякі бізнесмени, які традиційно підтримують Республіканську партію, можуть віддати свою перевагу кандидату-демократу цього разу. Щонайменше половина компаній, які зазвичай підтримували республіканців, заявили виданню, що збираються стати на бік Калінтон, попри те, що у них існують серйозні занепокоєння щодо неї.

Лише чверть опитаних лобістських груп заявили про прихильність до Дональда Трампа, який під час своєї передвиборчої кампанії вдавався до популізму і різко висловлювався на адресу великого бізнесу.

Лобіст Біл Райнш, який представляє інтереси таких компаній як Cisco, General Electric і Procter & Gamble, пояснює, що для його клієнтів Клінтон буде фаворитом, тому що "вона менше зло".

"Не люблю висловлюватися негативними словами, але ситуація така, тому що інші два кандидати – суцільний кошмар", - сказав Райнш, нагадавши про популіста Трампа і самопроголошеного соціаліста Берні Сандерса, який намагається стати головним висуванцем від Демократичної партії.

"Думаю, Клінтон серед трьох головних кандидатів найкраще розуміє проблеми і буде дослухатися. Одна з ключових речей, які важливі для компаній, це можливість вести діалог з президентом", - пояснив він.

58-і президентські вибори пройдуть в США 8 листопада 2016 року. Попереднє голосування з добору кандидатів від Демократичної і Республіканської партій проводиться у форматі праймеріз в 36 штатах, кокусів – 14. Остаточно імена кандидатів будуть названі на партійних з'їздах, які відбудуться наприкінці літа.