Скандал в автомобільній промисловості Німеччини через невідповідність екологічним нормам автомобілів Volkswagen охопив ще одну компанію. Мюнхенського виробника машин BMW також звинуватили у підробці даних щодо рівня оксиду азоту, який виробляють його автомобілі.
Про це повідомляє The Times, додаючи, що акції BMW сьогодні на міжнародних ринках подешевшали на 10%. Тести моделі автомобілів BMW' X3 xDrive 20d показали, що вміст оксиду азоту у вихлопних газах в 11 разів перевищує допустиму екологічну норму. Перевірку машин німецької компанії провели експерти "Міжнародної ради чистого транспорт".
"Ці дані підтверджують, що справа не лише в Volkswagen", - сказав голова організації Пітер Мок.
В BMW заперечують, що підтасовували результати тестів за допомогою додаткового обладнання, і вимагають від організації пояснень, чому і коли були проведені перевірки їхньої продукції. В цей же час, на торгах у Франкфурті вартість акцій автовиробника впали до 72,05 євро, що на 9,7% менше.
Міністр транспорту Німеччини Александр Добріндт розповів про побоювання, що німецькі виробники автомобілів встановлювали спеціальне обладнання для фальшування даних екологічних тестів не лише в машини для американського ринку, а й в європейських моделях. Тому міністерство збирається провести випадкові перевірки машин дизельними двигунами об'ємом 1,6-2 літри.
Скандал навколо автомобільної промисловості ФРН розгорівся після того, як керівництво Volkswagen визнало, що в 11 мільйонах автомобілів компанії встановлені спеціальні пристрої, які змушували двигун зменшити викиди оксиду азоту, що дозволяло їм успішно пройти екологічні тести. Але коли такі автомобілі розганялися на трасі, їхні шкідливі викиди в атмосферу перевищували в 40 разів норму, яку встановило американське відомство Environmental Protection Agency. В США тепер обіцяють оштрафувати компанію на 18 мільярдів доларів, що перевищує її річний заробіток.
Видання Newsweek писало, що Volkswagen загрожує економіці Німеччини більше, ніж криза в Греції, оскільки компанія - один з найбільших виробників автомобілів і роботодавців в країні.
В 2014 році в сфері автомобілебудування працювали 775 тисяч німців. Це 2% від усіх працездатних громадян країни. Також експорт машин, який становить одну п'яту від всього, що Німеччина продає за кордон, приніс німецькій економіці минулого року 225 мільярдів євро. Сьогодні Volkswagen зізнався у махінаціях на європейському ринку.