В умовах економічного буму в Китаї, Бразилії та Росії серед громадян цих країн зростає попит на продукцію класу "люкс", повідомляє в середу, 15 червня, агентство dpa. Світові виробники дорогих марок годинників, прикрас та інших предметів розкоші поступово оговтуються від наслідків фінансової та економічної кризи.
Тільки у 2010 році товарообіг таких компаній виріс до 172 мільярдів євро, встановивши таким чином новий рекорд. Уже в поточному році обіг товарів розкоші на світовому ринку зріс на 8 відсотків, сягнувши 185 мільярдів євро. Про такі дані свідчать результати дослідження, яке здійснила консалтингова компанія Bain & Company й представила в середу в Мюнхені.
"Відбулося блискуче повернення предметів розкоші на ринок, проте їхнім виробникам потрібно орієнтуватися на тенденції нового часу і смаки покупців, що змінилися", - вважає експерт в області товарів класу "люкс" Рудольф Прітцл. Так, наприклад, для того, щоб лишатися успішним у цьому бізнесі й через 15 років, необхідно розширити спектр сервісних послуг з обслуговування того чи іншого товару.
Велику роль у цьому відіграє взаємозв'язок між продукцією певних марок і віком їхніх покупців. "Прихильники дорогих і розкішних товарів у Китаї сьогодні, наприклад, на 20-25 років молодші за покупців на Заході ", - пояснює Прінцл. Не варто також забувати і про те, що далеко не останню роль у звичках покупців, які віддають перевагу розкоші, відіграли онлайн-магазини.
За прогнозами експертів, до 2014 року обсяг ринку товарів класу "люкс" по всьому світу збільшиться до 220 мільярдів євро. Німеччина, де в 2010 році товарообіг становив 8 мільярдів євро, посідає 7 місце в Європі. А лідером на європейському ринку розкоші стала Італія. Тут товарообіг становив 16,6 мільярдів євро.
Поряд з Китаєм, Росією та Бразилією головним ринком в цій галузі лишаються США. Як повідомляє агентство Reuters, тут товарообіг має зрости до 52 мільярдів євро. Крім того, експерти вважають, що темпи зростання обсягів ринку "для заможних" у Росії щорічно більшатиме на 5-10 відсотків, на Близькому Сході - на 10-12 відсотків, а в Бразилії - на 15 відсотків.