UA / RU
Підтримати ZN.ua

Жителі Лондона викупили обридлу рекламу в метро і замінили її фотографіями котів

Ініціатива зібрала на Kickstarter більше 23 тисяч фунтів.

© Соцмережі
© Соцмережі
© Соцмережі
© Соцмережі
© Соцмережі
© Соцмережі

Група Citizens Advertising Takeover Service (CATS) замінила всю рекламу на одній із станції Clapham Common лондонського метро зображеннями з котами. Гроші на цю акцію вдалося зібрати за допомогою Kickstarter – більше 23 тисяч фунтів (приблизно 800 тисяч грн). Все, як відзначають в CATS, за два тижні планується розмістити 68 плакатів з фотографіями котів.

Представники спільноти стверджують, що вони не рекламують товари для тварин.

"Люди, які стоять за цією акцією, - волонтери, зібрали кошти на Kickstarter. Ми хочемо, щоб люди інакше дивилися на світ, і розуміли, що вони можуть його змінити".

CATS - це проект творчої групи Glimpse. Вона об'єднує креативних людей, які хочуть використовувати свої навички для добрих справ".