UA / RU
Підтримати ZN.ua

У Києві розпочала роботу виставка неординарного митця Миколи Журавля

Художник поєднує у своїх творчості різни матеріали та стилі.

© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA
© Василь Артюшенко, ZN.UA

В Національному музеї "Київська картинна галерея" відкрилася персональна виставка "У просвіті буття" знаного українського живописця, графіка, скульптора та автора інсталяцій Миколи Журавля.

Відкриття виставки відвідав фотокореспондент ZN.UA Василь Артюшенко.

Проєкт презентує нову серію робіт митця (левкас, живопис), що візуалізує авторську систему реконструкції простору, сповнену лірико-філософськими рефлексіями.

Микола Журавель майстерно поєднує майже непоєднуване: стародавню традицію левкасу (крейдяна грунтовка, яку в минулому використовували переважно в іконописі) та новітні матеріали. Мистецький світ художника сповнений суперечностей: одне полотно може передавати агресію та біль, але водночас випромінювати людяність та надію.

Читайте також: В Музеї історії Києва розпочалася виставка радянського пропагандистського мистецтва "Червоний шум" - фоторепортаж
                                                                           

Ось що про знайомство з цією технікою каже сам митець: "З технікою левкасу я познайомився й почав займатись нею під час роботи над іконописом ще в Національній академії образотворчого мистецтва й архітектури. І щойно я доторкнувся до цієї техніки, з перших хвилин я отримав великий вплив натхнення й можливостей в подальшій реалізації її у своїх творчих роботах та проєктах. Використання цієї техніки починається з давніх часів дохристиянського періоду -4-5 тисяч років тому в культурі Єгипту в таких артефактах як дерев'яні саркофаги, покриті левкасом, інкрустовані дорогоцінним камінням та золотом. Пізніше це з'явилося у візантійській і середньовічній іконі. У якийсь момент я зрозумів, що пластичність і фактурність левкасної техніки можуть бути дуже гармонійно вбудовані в сучасне мистецтво й поєднуватись із запитами й тенденціями нашого часу"

Останніми роками майстер багато часу приділяє "мистецтву довкілля" - творчому пошуку та мистецькому діалогу з природними та природно-історичними територіями у формі акцій, об'єктів, перформансів.

Нагадаємо, раніше у Національному музеї "Київська картинна галерея" відкрилася виставка "Життя у час змін. Українська художня фотографія". Проєкт присвячений боротьбі з буденністю та прагненню досягти бездоганної краси. На виставці представлені роботи дев'ятьох відомих українських фотохудожників: Олексія Єфременка, Олександра Шимбаровського, Андрія Котлярчука, Олександра Сергієнка, Сергія Познанського, Тетяни Дими, Дениса Копилова, Олега Пелеха та Костянтина Барана.