У Чорнобильської зони відчуження з'явився офіційний логотип. Його розробило креативне агентство, відомим проєктом якої є брендинг Ukraine Now.
Як відзначають творці логотипу, за основу вони взяли форму поверхні реактора, з вибуху якого в 1986 році і почалася історія Зони відчуження. З кожним роком зображення поступово зникає. Кінцева точка існування логотипу - 2064 рік, коли Чорнобильську електростанцію повністю виведуть з експлуатації.
«Мало хто не знає про трагедію, яка сталася 26 квітня 1986 року на Чорнобильській АЕС. Одна ніч перетворила місце майбутнього на місце пам'яті, яке нагадує всьому світу про ціну людської помилки. Але мало хто знає, що міста Чорнобильської зони поступово зникають: їх руйнує час і поглинає природа. А це означає, що з часом у людей зникне можливість побачити прямі наслідки катастрофи. Ми вирішили створити брендинг Зони відчуження, щоб привернути увагу до зникнення місць пам'яті. Тому що хочемо, щоб люди встигли побачити все наживо. Побачити і вивчити важливий урок: кожна дія має наслідок», - кажуть творці логотипу.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій і культури.
26 квітня 1986 року на 4-му блоці Чорнобильської атомної електростанції стався вибух, в результаті якого атомний реактор був зруйнований, а в навколишнє середовище було викинуто велику кількість радіоактивних речовин.
Безпосередніми жертвами катастрофи стали 50 осіб, загиблих під час вибуху і померлі від променевої хвороби пізніше. Близько 600 тисяч людей взяли участь в ліквідації наслідків катастрофи, 116 тисяч були евакуйовані з рідних місць, територія з населенням понад 5 млн. Чоловік була істотно забруднена радіонуклідами. Сліди чорнобильської радіації були помічені на більшій частині Європи.