До настання зимової казки залишилося зовсім небагато часу, тому провідні торгові мережі, компанії і навіть аеропорт випустили рекламні ролики, кожен з яких просякнутий духом Різдва. Всі вони показують свято своїм особливим чином, але всі створюють святкову атмосферу.
Tesco
Мережа супермаркетів випустила ролик, в якому кожен розповідає про те, з чим у нього асоціюється Різдво. Основний посил відео: для всіх Різдво різне, але ми створюємо його самі.
Aldi
Символом різдвяних роликів мережі супермаркетів є Кевін Морквина. У цьому році він обзавівся сім'єю і у нього з'явилися маленькі діти-морквинки. У ролику він розповідає їм казку про порятунок морквяної сім'ї з полону злого Пастернака. Все закінчується добре, і Різдво вдається врятувати.
John Lewis
Головним героєм різдвяного ролика став Елтон Джон. Відео показує історію того, як один подарунок змінив життя музиканта.
Erste Bank
Зворушливе відео розповідає про їжачка, який був самотній через своїх колючки. Лісові мешканці об'єдналися і принесли йому особливий подарунок.
Хітроу
Героями різдвяного ролика аеропорту знову стали ведмедики Едвард і Доріс. Вони готувалися зустрічати Різдво у спекотній Флориді, але зібрали валізи і вирушили до Лондона до рідних.
TK Maxx
Відвідувачка одного з магазинів TK Maxx знайшла особливий подарунок: гігантський різдвяний чобіток. І в нього помістилися подарунки на цілий рік, які він вельми незвично видає одержувачам.
Currys PC World
Британська мережа магазинів техніки вирішила додати трохи сучасних технологій в Лондон XIX століття, а точніше - в кадри серіалу "Діккенсіана".
Marks & Spencer
Британський виробник зняв ролик, який показує те, що обов'язково потрібно на Різдво: трохи гірлянд, "Бріджит Джонс", трохи вечірок, сну і багато магії.
Apple
Короткометражний мультфільм від Apple розповідає про дівчинку, яка малювала малюнки, але соромилася показувати їх людям. Основна думка відео: діліться прекрасним.
Bouygues
Французький мобільний оператор зняв різдвяний ролик про любов сина і батька.