За попередніми оцінками американських маркетологів, ненавмисний product placement чашки Starbucks в одному з епізодів "Гри престолів" приніс компанії $ 2,3 мільярда. Про це пише CNBC. У четвертій серії під час застілля Деєнеріс, Джона Сноу і Тормунда на екрані з'явилася кавова чашка, схожа на Starbucks.
Фанати по всьому світу відразу почали жартувати, що це Кубок Starbucks, а журналісти і критики припустили, що це product placement. Згодом в HBO пояснили: чашка належала акторці Емілії Кларк. Її поява в кадрі - упущення знімальної групи. У лічені години епізод з чашкою виправили.
Проте чашка стала мемом, про який заговорив увесь світ. За підрахунками PR-компанії Critical Mention, в інтернеті, на ТБ і радіо було близько 10 627 згадок про Starbucks і "Грі престолів". Четверту серію в прямому ефірі дивилися 11,8 мільйона глядачів. Решта дивилися епізод онлайн.
Крім того, аналітики соціальних медіа та моніторингова платформа Talkwalker нарахували понад 193 тисяч згадувань протягом 48 годин про Starbucks і "Гру престолів". Теги з назвою компанії і серіалу розійшлися мережами, форумами, блогами і новинними сайтами.
"У підсумку всі ці цифри дають $ 2,3 мільярда", - стверджує Стейсі Джонс, генеральний директор маркетингової компанії Hollywood Branded.
Більш того, чашка вже увійшла в історію, тому продовжуватиме приносити доходи компанії в тій чи іншій мірі.
Однак парадокс у тому, що чашка, яка з'явилася в кадрі в Емілії Кларк, не Starbucks. Це стаканчик однієї з ірландських компаній Paper Cup.
Прем'єра першого епізоду восьмого сезону "Гри престолів" відбулася 15 квітня. У новому сезоні буде найменше епізодів – всього шість, зате по тривалості вони будуть рекордними; зокрема, перший йшов 54 хвилини. В останньому сезоні нам розкажуть про те, чим закінчиться боротьба за Залізний трон.