UA / RU
Підтримати ZN.ua

Слідом за Apple британська компанія зняла ролик на київському вокзалі

Рекламу замовив британський ритейлер проїзних квитків

Декілька українських станцій метро та Центральний залізничний вокзал стали місцем локації рекламного ролика для британського ритейлера проїзних квитків Trainline.

У 40-секундній рекламі "The Getaway" герої пробігають крізь станцію метро Видубичі, продовжують рухатися Кловською, та, зрештою, опиняються на центральному вокзалі, який у ролику з'єднаний з підземкою.

Авторами ролику є український продакшн Radioaktive Film, який і опублікував відео у You Tube. Вони також зазначили, що роботу виконали спільно з BBH London та продакшн студією Blink, режисером став Педро Мартін-Калеро.

Раніше столичний вокзал та київський метрополітен уже ставали місцем для зйомок реклами годинника Apple.