UA / RU
Підтримати ZN.ua

Слідом за Apple британська компанія зняла ролик на київському вокзалі

Рекламу замовив британський ритейлер проїзних квитків

Кадр з рекламного ролика

Кадр з рекламного ролика

Декілька українських станцій метро та Центральний залізничний вокзал стали місцем локації рекламного ролика для британського ритейлера проїзних квитків Trainline.

У 40-секундній рекламі "The Getaway" герої пробігають крізь станцію метро Видубичі, продовжують рухатися Кловською, та, зрештою, опиняються на центральному вокзалі, який у ролику з'єднаний з підземкою.

Авторами ролику є український продакшн Radioaktive Film, який і опублікував відео у You Tube. Вони також зазначили, що роботу виконали спільно з BBH London та продакшн студією Blink, режисером став Педро Мартін-Калеро.

Раніше столичний вокзал та київський метрополітен уже ставали місцем для зйомок реклами годинника Apple.