Журі міжнародного фестивалю реклами присудило відразу чотирьох "Каннських левів" російській соціальній рекламі під назвою "Змусь чиновника працювати".
Проект "Змусь чиновника працювати" потрапив у фінал відразу в семи номінаціях, розділених на чотири категорії: за медіа-покриття, за зовнішню рекламу, за зв'язки з громадськістю і за інноваційну рекламу. Робота отримала по дві вищі нагороди в номінаціях "PR" і "Promo&Activation".
Рекламну кампанію розробляло агентство "Схід" для порталу Ura.Ru.
В рамках проекту на ямах доріг Єкатеринбурга і Свердловської області були намальовані портрети місцевих чиновників, при цьому ями і вибоїни за задумом авторів стали широко розкритими ротами чиновників.
Кожен малюнок художники доповнили підписами з реальними цитатами з промов зображених героїв, наприклад: "Реконструкція доріг - наше головне завдання".
Однак тільки цим автори проекту не обмежилися. В той час коли ЗМІ Єкатеринбурга навперебій повідомляли про творіння невідомих вуличних художників, приховані камери знімали, як комунальники в поспіху зафарбовували портрети і наспіх закидали асфальтом ями.
Наступної ночі на замазаних портретах з'явився напис: "Зафарбовувати - не лагодити". Після цього комунальники здалися і повноцінно відремонтували розмальовані дороги.
А відеоролики з етапами виконання проекту і фотографіями шаржів на чиновників швидко поширилися в соціальних мережах і викликали непідробний інтерес росіян.
Фестиваль "Каннські леви" стартував 16 червня. Він триватиме до 22 червня. Нагороди вручаються у 16 категоріях, які діляться ще на кілька категорій. Таким чином, кожен номінант має можливість отримати за кілька призів. У цьому році на перемогу претендує понад 35 тисяч робіт. Росія відправила на конкурс 295 заявок. !zn
Читайте також:
На "Укравтодор" подали в суд за погані дороги
Київська влада введе паспортний режим для вулиць, площ і провулків
ВІДЕО про трьох поросят-злочинців визнано рекламою року за версією AdWeek
Український фільм вперше номінований на нагороду Європейської Кіноакадемії