Стримінговий сервіс Netflix зареєстрував торгову марку "Космічні війська" (назва серіалу, який вийшов 29 травня) раніше, ніж справжні Космічні війська США, які ще не пройшли процес реєстрації. Увагу на це звернуло видання The Hollywood Reporter.
Як підкреслює видання, Netflix може продавати товари зі знаком "Космічні війська" в Європі, Австралії, Мексиці та ряді інших країн. Потенційний конфлікт інтересів виникне тоді, коли ВПС США і стримінговий сервіс почнуть продавати продукцію з однаковим логотипом. У цьому випадку користувачі не зможуть розрізнити, хто продає продукцію, яку вони купують.
Військові подали заявку на реєстрацію товарного знаку тільки в березні 2019 року. Це означає, що якщо вони подадуть в суд, то Netflix зможе підтвердити, що він подав заявку першим. Але навіть якщо стримінговий сервіс програє, йому все одно дозволять продавати продукцію з логотипом, адже серіал є пародійним.
"На даний момент ми не знаємо про конфлікт інтересів з програмою "Космічні війська" Netflix. Ми бажаємо Netflix і продюсерам серіалу всього найкращого в їхньому творчому зображенні новітнього роду військ нашої країни", - прокоментував ситуацію представник ВПС США.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
Серіал "Космічні війська" (або "Космічні сили") вийшов на Netflix 29 травня, головну роль у ньому виконав Стів Карелл. Він грає генерала Марка Нейрде, який мріє очолити ВВС. Але замість цього його призначають командиром Космічних сил – спеціального військового підрозділу армії США, створеного за ініціативою Дональда Трампа.