Стриміговий сервіс Netflix у другому кварталі 2022 втратив 970 тисяч передплатників. Як повідомляє The Hollywood Reporter, це краще, ніж прогнозувалося, оскільки очікувалося, що сервіс втратить два мільйони платних передплатників.
Але навіть попри цю втрату Netflix розраховує на те, що за підсумками третього кварталу кількість передплатників збільшиться на один мільйон. На даний момент платну підписку на сервіс оформили 220,67 мільйонів осіб порівняно з 221,64 мільйонами за підсумками першого кварталу.
Найбільший відтік спостерігався у США та Канаді, тут Netflix втратив 1,3 мільйона передплатників, у Європі, Африці та на Середньому Сході кількість платних підписок знизилася на 770 тисяч, а ось у Латинській Америці, навпаки, зросла на тисячу. Найбільший внесок у зростання передплатників Netflix зробив Азіатсько-Тихоокеанський регіон, тут кількість нових передплатників перевищила мільйон.
Виручка компанії за звітний період перевищила 7,97 мільярда доларів, а прибуток — 1,44 мільярда доларів.
Нагадаємо, у першому кварталі цього року Netflix втратив 200 тисяч передплатників, це стало першим падінням їхньої кількості з 2010 року. Це було пов'язано з тим, що сервіс залишив російський ринок після повномасштабного вторгнення в Україну, а також зростанням вартості підписки на основних ринках.