Цьогоріч «Укрпошта» для головної різдвяно-новорічної марки обрала роботу “Роз'єднані війною” 11-класниці з Миколаєва, малюнок зібрав найбільше голосів на сайті під час голосування. Окрім твору Валерії Михайлової, у п'ятірці фіналістів опинилися ще п’ять робіт: «Дитячі мрії», «Колядники й український воїн», «Щастя — це бути разом» і «Під захистом Святого Миколая», розповів гендиректор поштового відомства Ігор Смілянський:
"Багато родин сьогодні не разом, багато сімейних традицій будуть порушені цього року і багато хто зустріне цей Новий рік не під ялинкою з родиною та коханими, а з побратимами під обстрілами ворога. Саме тому ця ілюстрація викликала найбільше емоцій та емпатії".
Старт голосування у Facebook та Instagram відбувс 1 листопада. Малюнок мав містити головні символи Різдва та Нового року, традиційні українські святкові атрибути, а також національний колорит.