UA / RU
Підтримати ZN.ua

Керівництво Національної опери ставить крапку у кар'єрі співачки, яка назвала учнів українських шкіл "бидлом"

У керівництва театру накопичилося безліч питань до Катерини Абдулліної з приводу її скандальної поведінки і вокальних даних.

Солістка Національної опери 3, яка відразу стала відомою всій країні завдяки скандальному і обурливому коментарю у Facebook (про те, що учні українських шкіл для неї - "бидло"), за твердженням керівництва театру, продовжує свою суперечну творчість в соціальних мережах.

Як стало відомо, чергове її одкровення, зафіксоване керівництвом Нацопери, стосувалося безпосередньо того самого керівництва - з переходом на особистості і непорядними натяками. Нібито один з керівників Національного театру "пропонував їй руку і серце, але отримав відмову", і через це співачку супроводжують "проблеми" у театрі.

Як повідомив ZN.UA головний режисер театру Анатолій Солов'яненко, "я з сумом прийняв інформацію про чергові моторошні коментарі співачки, із ще більшим сумом - зміщення акцентів навколо того, що діється останнім часом. Адже мова йде не тільки про мову спілкування, але і те, що принижує мільйони українських людей".

Директор театру Петро Чуприна у свою чергу підкреслює, що колектив Національної опери - інтернаціональний, артисти спілкуються різними мовами, включаючи японську, ніколи раніше в колективі не виникало навіть подоби таких скандалів. У той же час, керівництво театру вважає, що співачка увійшла в азарт і найближчим часом має намір створювати "інформприводи", доти, поки у неї не буде величезної медійної підтримки, якій можуть позаздрити навіть зірки шоу-бізнесу".

Чергове напруження в театрі нещодавно виникло навколо претензій керівництва театру до вокальної форми співачки Катерини Абдулліної. І ось що з цього приводу заявив ZN.UA Солов'яненко: "Як головний режисер театру, я не бачу можливості подальшого виконання Абдулліною провідних партій у спектаклях театру. З таких причин. Перша. Її незадовільна вокальна форма. Друга. Відмова колег брати участь із співачкою в одних виставах. І третя (причина). Можлива непередбачувана і агресивна реакція на її появу з боку глядацької аудиторії, що може поставити під загрозу той чи інший спектакль".

"Було б природно, якби людина, яка має честь, гордість і власну позицію, після всього, що сталося, подала заяву про звільнення. Але наша солістка цього не робить. Чому? Відповідь проста. Жоден серйозний театр у такій вокальній формі не візьме її на постійну роботу. Нехай прослуховується у Віденській опері, у Ла Скала або у Варшавському театрі - ми всі оцінимо ці результати. Певні надії на поліпшення її вокальної форми покладалися на приватні стажування Катерини в Італії, на які вона неодноразово виїжджала протягом останніх років. Однак кілька виступів в торішніх виставах нашого театру свідчили про марність надій, про що я неодноразово говорив їй особисто. Професійна форма творчих працівників театру, а у зв'язку з цим і можливість їхньої участі в тих чи інших партіях (ролях) протягом сезону планували обговорювати під час наради головних спеціалістів театру. Це традиційно відбувається у перші дні нового театрального сезону. Допускаю, що і це могло стати однією з причин для подібної піар-кампанії солістки", - сказав головний режисер Національної опери. !zn

Читайте також:

Абдулліна відмовилася йти з Національної опери, незважаючи на бойкот колег

Абдулліну попросили покинути Національну оперу за слова про "бидлячі українські школи"

Солістка Національної опери Катерина Абдулліна назвала учнів україномовних шкіл "бидлом"