На запитання ZN.UA «чому вирішили відійти від ...?», Дмитро Михайлович відповів емоційно: «Це не я відійшов! Це мене „відійшли“…»
Гнатюк зізнається, що все своє свідоме режисерське життя боровся за те, аби в нашому театрі 50% репертуару йшло українською мовою. І щоб якнайчастіше звучала українська музика. Усі свої спектаклі, за визнанням маестро, він ставив «за партитурою, а не за „текстом“ (як дехто тепер…).
Що стосується надій Гнатюка на майбутнє оперної режисури в Україні, то тут майстер демонструє відвертий песимізм: «Мене ця тема хвилює. Адже молодим потрібно знати і відчувати музику. Потрібно мати фах! А найголовніше - потрібно мати талант…»
Тим часом новим головним режисером Національної опери України (згідно з інформацією на оновленому сайті театру) вже призначено сина видатного українського оперного виконавця Анатолія Борисовича Солов’яненка Анатолія
Детальніше читайте в матеріалі Олега Вергеліса «Національна опера, прожектор перебудови» в свіжому номері «Дзеркала тижня. Україна»