UA / RU
Підтримати ZN.ua

Дизайнер Марк Джейкобс покидає дім моди Louis Vuitton після 16 років співпраці

Джейкобс перетворив Louis Vuitton на міжнародний лакшері-бренд з річною виручкою майже 7 млрд євро. Саме Джейкобс свого часу вирішив прикрашати логотипами LV не тільки сумки, але і тканини, спровокувавши справжній бум логоманії. Протягом наступних трьох років створений дизайнером бренд Marc Jacobs перейде до LVMH.

У середу, 2 жовтня, сталося те, чого у світі моди давно чекали і одночасно боялися. Творчий директор Louis Vuitton Марк Джейкобс і голова LVMH Бернар Арно заявили: 16-річна співпраця дизайнера зі старовинним французьким Будинком моди підходить до фіналу.

Контракт Джейкобса завершиться у кінці 2013 року і не буде продовжений. Ще одна новина - протягом наступних трьох років бренд Marc Jacobs перейде до LVMH. Зараз Джейкобсу і його діловому партнерові належить близько 60% акцій, решта - компанії Арно.

Новина про відхід дизайнера не стала сенсацією. Чутки на цю тему ходили ще влітку. Тоді ж називали ім'я головного претендента на значний і відповідальний пост - місце готували Ніколя Гескьєру, який пішов з Balenciaga.

Ще один провісник - у вересні для роботи над лінією аксесуарів було найнято нового дизайнера - Даррена Спазіані, який у 2004-2006 роках працював над чоловічою лінією бренду. У Louis Vuitton зараз свої плани: там хочуть зосередитися на виробництві товарів зі шкіри та розробці ліній сумок і взуття.

З початку своєї роботи у Будинку в 1997 році дизайнер повністю перекроїв філософію бренду - струсив з нього пил минулих років і переорієнтував на створення ліній pret-a-porter. Він перетворив компанію на міжнародний лакшері-бренд з річною виручкою майже 7 млрд євро ($ 9,46 млрд ). На частку Vuitton припадає більше половини операційного прибутку батьківської компанії LVMH.

Гроші своїм роботодавцям Джейкобс заробляв не тільки талантом дизайнера, але і любов'ю до творчих експериментів. Чого тільки варте його співробітництво з неординарними митцями сучасності: Такасі Муракамі, Яйої Кусама, Стівеном Спраузом, Річардом Прінсем, братами Чепмен і багатьма іншими. На його рахунку створення колекції для японської 3D співачки Хацуне Міку.

Саме Джейкобс свого часу вирішив прикрашати логотипами LV не тільки сумки, але і тканини, спровокувавши справжній бум логоманії. Таким чином він завоював любов тих, хто готовий дорого платити за речі тільки в обмін на те, що про їхню ціну дізнається кожен. Дизайнер придумав новий поліхромний логотип Monogram Multicolor, а геніальний архітектор Заха Хадід в 2004 році створила для Louis Vuitton унікальну сумку.

У 2001 році Джейкобс отримав відразу сім престижних нагород CFDA (аналог "Оскара" у моді), в тому числі у номінаціях "Найкращий дизайнер чоловічого одягу" та "Найкращий дизайнер аксесуарів". У 2010 році CFDA визнав його "Найкращим дизайнером жіночого одягу" втретє. !zn

Читайте також:

Бренд Dolce&Gabbana буде ліквідовано

Лондон зберіг титул світової столиці моди

Джон Гальяно подав позов до Christian Dior на 15 млн євро