UA / RU
Підтримати ZN.ua

Принцеси починають. Хто виграє?

Донька Катрін Деньов і Марчелло Мастроянні стала своєрідним продовженням офіційного плаката цьогорічних Канн, на якому кадр-портрет Марчелло Мастроянні з кінофільму "Вісім з половиною". Краще до цьогорічної програми мало хто пасував би, адже в офіційному конкурсі всі старі знайомі.

Автор: Катерина Сліпченко

Про відкриття 67-го Каннського кінофестивалю оголосила, разом із Альфонсо Куароном, принцеса європейського кіно К'яра Мастроянні.

Донька Катрін Деньов і Марчелло Мастроянні стала своєрідним продовженням офіційного плаката цьогорічних Канн, на якому кадр-портрет Марчелло Мастроянні з кінофільму "Вісім з половиною". Краще до цьогорічної програми мало хто пасував би, адже в офіційному конкурсі всі старі знайомі: брати Дардени, Кен Лоуч, Атом Егоян, Нурі Більге Джейлан, Майк Лі... Судитиме їх журі під головуванням Джейн Кемпіон, володарки "Золотої пальмової гілки", а у прикрашеному згаданим плакатом залі Бунюеля дасть майстер клас Софі Лорен.

Як здається, цей фестиваль має стати якщо не фестивалем несподіваних відкриттів, то фестивалем добре перевірених кадрів.

А от у спеціальній програмі покажуть зовсім свіже кіно - "Майдан" Сергія Лозниці (це вже третій його фільм на Каннському кінофорумі).

Цікаво, що того самого дня у програмі "Тиждень критики" відбудеться прем'єра фільму Мирослава Слабошпицького "Плем'я", який позиціонують як інноваційну стрічку.

Все це буде ближче до кінця фестивалю, а першим у кінобій вступить каннський важковаговик Майк Лі зі своїм "Тернером". Випадково це чи ні, але напередодні небо над набережною Круазетт розфарбувалося неймовірними кольорами картин великого англійського живописця…

А відкривала фестиваль іще одна принцеса - "Принцеса Грейс". Незабаром картина Олів'є Даана з Ніколь Кідман і Тімом Ротом у головних ролях вийде в український прокат. Автори наполягають, що їхня робота - аж ніяк не байопік. Мабуть, вони таки лукавили, бо епізоди з життя Грейс Келлі і князя Монако переказали вельми старанно, а саму зірку Хічкока перетворили майже на ікону. Актори справляються як можуть: Кідман із невимушеною елегантністю міняє вінтажні костюми від Шанель і Діора, краєвиди милують око. На цьому поки що все.

Розпочинається конкурс, і йтиметься, сподіваюсь, уже про серйозне кіно.