UA / RU
Підтримати ZN.ua

Дівчина БОмоНДу

Цього тижня до Києва завітала нова пасія Джеймса Бонда — красуня-модель і, до того ж, наша землячка (з Бердянська) Ольга Куриленко...

Автор: Роман Архипов

Цього тижня до Києва завітала нова пасія Джеймса Бонда — красуня-модель і, до того ж, наша землячка (з Бердянська) Ольга Куриленко. Це візит напередодні прокату в Україні чергової бондіани «Квант милосердя» (прем’єра — 6 листопада).

Навколо приїзду Куриленко, котра живе у Франції, напустили такої піар-обачності, що, їй-богу, навіть коли б сюди, будучи живою і здоровою, завітала сама принцеса Діана — то і її прийняли б із меншими реверансами.

Володарі «Кванту» із Sony обставили візит Куриленко безліччю таємничих «ком». Про сюжет фільму — жодного слова завчасно! Спілкуватися з моделлю-актрисою — строго за відведеним столом (у німій млості страждання)! Одне запитання із жадібних вуст — а то розстріл, напевно?

Весь цей «дисбат» так розважив, що автор цих рядків спересердя проронив: «Софі Лорен — і ту зустрічали демократичніше!»

Та коли до одного із залів готелю «Хаят» не зайшла, а, наче біла лебідь, буквально впливла мадемуазель Куриленко, відразу все професійне лихослів’я і випарувалося.

Ця 29-річна гламурна красуня-брюнетка і справді володіє «квантом зваби». Вона чарівна. У неї величезні прекрасні очі — справжній ставок для потопельників.

В її манерах — суміш французького з бердянським. Але все це елегантно «змішано», вишукано переплавлено, чарівно упаковано і якось інтригуюче подано...

Барбара Брокколі, мати-власниця «бондіани», вочевидь, не прогадала, коли після довгих пошуків покликала на цю картину саме українку — без особливих її минулих подвигів на ниві кіномистецтва. Як відомо, у Куриленко в загашнику була картина «Хітмен», де вона грала панянку, яка випадково зустріла вбивцю під номером 47. І ще аж ніяк не «оскарівські» пригоди.

Що ж стосується чергового агента, то, як зізналася «ДТ» сама Куриленко, ця робота зажадала від неї чималих зусиль. Зокрема й фізичних. Її героїня на ім’я Камілла не лише в ліжку ніжиться. Вона відважно йде в бій і молотить своїми дамськими кулачками негідника — продажного генерала, ворога великої Британії.

«Ольго, — запитую, — певно дублерка працювала за вас у такій фізично відповідальній сцені?» — «Ні, все сама, — відповідає. — Всі найважчі сцени, у тому числі й бійки, виконані мною без дублерів. І для цього доводилося щодня по чотири години займатися посиленою фізичною підготовкою!» — «Певно таку підготовку оцінить не лише режисер Марк Форстер, який поставив «Квант», а й інші режисери, в яких ви мрієте зніматися... До речі, у кого мрієте?» — «Мріяла в Антоніоні... Але він помер... Тепер мрію у Девіда Кроненберга. У Ларса фон Трієра...» — «Це мрії. А чи є реальні пропозиції після вашого залпу в «бондіані»?» — «Я волію не зазирати наперед. Але пропозиції є...»

Ольга зізнавалася в Києві, що зйомки «Кванту...» стали для неї реальним відчуттям справжньої кіносім’ї. Де Барбара Брокколі — мама... А Деніел Крейг, Матьє Амальрік, вона сама, багато інших учасників процесу — як діти.

Історія «Кванту» — історія додаткової відповідальності продюсерів і творців. Попередній Бонд-постріл — «Казино Рояль» — легким порухом руків’я змазав геть усі скептичні побоювання щодо нової кандидатури Бонда, яким став «нетиповий» для цього циклу Крейг.

По всьому світі «Казино...» зібрало 593 млн. доларів. У фільму була найкраща преса за всю історію шпигуна. Крейга — і це не жарти — спробували висунути навіть на «Оскар».

«Квант...» — ніби сиквел «Казино...». Герой Крейга, котрий втратив у «Казино» своє кохання, природно, не може заспокоїтися. І шукає тих, хто... Загалом, САМІ ЗНАЄТЕ КОГО. Злі сили. Яких завжди вистачає для таких сюжетів. У даному разі передбачається, що це буде якась могутня Організація, котра й ухоркала найбільшу любов усього життя Бонда... З другого боку: а навіщо тоді Куриленко в такому сюжеті?

Назва — «Квант милосердя» — нібито адресна. Це той же Ян Флемінг. Одне з його оповідань, в якому Джеймс, потрапивши на Ямайку, слухає історію про людські стосунки, що перетворюються на обопільну жорстокість, оскільки дві людини не можуть знайти такого потрібного «кванту милосердя»... Отже, компроміс? Геть не знаю жодної подробиці їхнього майбутнього сюжету. Хоча й показали півгодинну нарізку. Куриленко гарна. Як у житті. А про достоїнства її артистичного таланту — саме в цьому кіно — поговоримо наступного разу. Після офіційної прем’єри, коли Sony все дозволить.