UA / RU
Підтримати ZN.ua

«Укрзалізниця»: Залізнодорожний транспорт приватних операторів не будуть силоміць об’єднувати з державним

Об’єднання залізнодорожного транспорту приватних операторів з державним буде відбуватися лише на добровільній основі, про це у коментарі для «Дзеркала тижня» заявив заступник генерального директора «Укрзалізниці» Віктор Чорний, коментуючи створення спільного вагонного парку у коментарі для «Дзеркала тижня».За його словами, ті оператори, що мають потужні диспетчерські служби і захочуть працювати самостійно, зможуть не змінювати звичну схему роботи. «Ніхто не буде нав’язувати власникам неприйнятних умов», - запевнив Чорний. При цьому він зазначив, що спільний вагонний парк ефективно функціонує в європейських країнах. «Це європейська практика. Там рухомого складу у власності залізниць майже немає, він переважно приватний. Франція, Німеччина, Словаччина, Угорщина вже, мабуть, і забули, що таке інвентарний парк. Вони в основному здійснюють управління парками вантажних вагонів різних власників», - підкреслив він. Водночас, опитані «Дзеркалом тижня», приватні оператори зазначають, що сумніваються у добровільність об’єднання, оскільки в «Укрзалізниці», як у монополіста, є чимало важелів тиску. Зокрема, обов’язкова реєстрація нових та періодична перереєстрація старих вагонів. Якщо цієї процедури не пройти, вагони не можна використовувати для перевезень, пояснюють оператори. Докладніше читайте у статті Тетяни Перепаденко «Колективізація» у свіжому номері «ДТ».