UA / RU
Підтримати ZN.ua

Starbucks буде продавати пиво і вино

Американський Starbucks Corp., Що володіє найбільшою в світі мережею кав'ярень, відкрив у Сіетлі два пробні ресторани, де відвідувачам крім традиційної кави і латте пропонують вино, пиво, а також різні закуски до цих алкогольних напоїв, повідомляє у вівторок, 19 жовтня, газета USA Today .

Американський Starbucks Corp., Що володіє найбільшою в світі мережею кав'ярень, відкрив у Сіетлі два пробні ресторани, де відвідувачам крім традиційної кави і латте пропонують вино, пиво, а також різні  закуски до цих алкогольних напоїв, повідомляє у вівторок, 19 жовтня, газета USA Today . На цей експеримент Starbucks, що відзначає в наступному році 40-річний ювілей, пішов, щоб якось збільшити бізнес у вечірній час. Згідно з даними заснованої в штаті Вашингтон компанії, 70% обороту в кав'ярнях Starbucks відбувається до 14:00. Після обіду і у вечірній час ресторани ледь заповнені. Новий Starbucks, який також отримав кардинально новий зелено-коричневий внутрішній дизайн, має стійку бармена і за атмосферою більше нагадує нічний клуб або бар. У разі якщо експеримент виявиться вдалим, і відвідувачі будуть відвідувати ресторан ввечері також активно, як і вранці, то нова концепція Starbucks буде впроваджена в половині кав'ярень мережі. На кінець 2009 року Starbucks володіла більше 16,7 тис. торгових точок у 44 країнах світу. Starbucks збільшив чистий прибуток у третьому фінансовому кварталі на 37% і поліпшив прогноз на поточний рік. Чистий прибуток компанії за квартал, що завершився 27 червня, склала $ 207 900 000, або 27 центів на акцію, у порівнянні з $ 151 500 000, або 20 центів на акцію, за аналогічний період минулого фінансового року. За матеріалами: Вести.ру