Серед суспільних інститутів українці відчувають найбільшу довіру до церкви та українських ЗМІ, найменшу – до комерційних банків та політичних партій. Такі результати опитування, проведеного Центром Разумкова.
Зокрема, 69,5% опитаних повністю або частково довіряли церковним структурам, повну або часткову недовіру до них відчували 21,7% процентів українців.
До вітчизняних ЗМІ повну або часткову довіру відчували 65,9% українців, натомість цілком або частково їм не довіряли – 29% опитаних.
Натомість вкрай низьким рівнем довіри населення можуть похвалитися комерційні банки та політичні партії. Першим сумарно довіряють 16% респондентів, натомість відчувають цілковиту чи часткову недовіру 72,4%. Сумарна довіра до політичних партій складає 17,8%, сумарна недовіра – 75,3%.
Дослідження проведене соціологічною службою Центру Разумкова з 10 по 15 серпня 2010 року. Було опитано 2009 респондентів віком від 18 років у всіх областях України, Києві та АР Крим за вибіркою, що репрезентує доросле населення України за основними соціально-демографічними показниками. Теоретична похибка вибірки (без врахування дизайн-ефекту) не перевищує 2,3% з імовірністю 0,95.
За матеріалами Центру Разумкова