Нова стратегія Facebook "спрямовує" соцмережу в лідери мобільних послуг
Соціальна мережа Facebook ухвалила нову стратегію, яка визначила мету розвитку ресурсу - лідер ринку мобільних послуг. Про це в четвер, 4 листопада, повідомили ЗМІ.
Соціальна мережа Facebook ухвалила нову стратегію, яка визначила мету розвитку ресурсу - лідер ринку мобільних послуг. Про це в четвер, 4 листопада, повідомили ЗМІ. Засновник Facebook Марк Цукерберг уточнив, що прийнята стратегія має реалізувати план, згідно з яким мобільний телефон стане частиною соціальної мережі. Зокрема, заплановано, що за допомогою мобільних пристроїв можна буде отримувати знижки в магазинах.
Цукерберг пообіцяв, що його компанія надасть бізнесменам можливість пропонувати свої послуги користувачам через телефон. А сторонні розробники зможуть вільно інтегрувати свої програми з мережею - за прикладом інтеграції Skype й Facebook у середині жовтня.
Крім цього, в майбутньому користувачі мережі зможуть використовувати свій пароль на Facebook для доступу до інших мобільних додатків.
Рішення поєднати мобільні технології, соціальне спілкування й цікавість користувачів тим, що відбувається навколо них, керівництво соціальної мережі прийняло на тлі зростання кількості мобільних телефонів у світі.
«Поєднання цих речей дозволить створити нові компанії й змінити уявлення про традиційні індустрії», - сказав Цукерберг.
Зараз 200 млн. із 500 млн. користувачів Facebook заходять на свою сторінку в мережі через різні мобільні платформи. Як заявляють у компанії, це більше, ніж кількість власників мобільних телефонів iPhone й Android.
Минулого року кількість таких користувачів становила близько 65 мільйонів.
За словами Цукерберга, користувачі мобільних телефонів у два рази активніші в соціальній мережі порівняно з тими, хто користується персональними комп'ютерами.
Втім, Марк Цукерберг відкинув чутки про те, що Facebook нібито розробляє мобільний телефон, який міг би скласти конкуренцію iPhone й Android.
«Дуже оригінальна ідея. Наше завдання - зробити кожного частиною суспільства. Якщо ти виробляєш iPhone, то твоя мета - продати якомога можна більше телефонів. У нас же інша мета», - прокоментував він питання журналістів про можливість створення такого телефону.