Соціальна мережа MySpace 11 січня 2011 скоротила штат майже вдвічі. Без роботи залишилося 500 співробітників соціальної мережі, загальна кількість персоналу якої до цього моменту становила 1100 осіб.
Соціальна мережа MySpace 11 січня 2011 скоротила штат майже вдвічі. Без роботи залишилося 500 співробітників соціальної мережі, загальна кількість персоналу якої до цього моменту становила 1100 осіб. «Це важке, але необхідне рішення було прийнято, щоб забезпечити компанії подальший ріст і зберегти прибутковість нашого бізнесу», - заявив генеральний директор MySpace Майк Джонс. За його словами, скорочення торкнулося перш за все тих функцій MySpace, які керівництво визнало застарілими. Від вжитих заходів ніяк не постраждають нові продукти компанії, запевнив Джонс.
У листопаді 2010 року MySpace провів редизайн сайту, за форматом зробивши його ближче до свого головного конкурента Facebook. Було впроваджено систему оновлення статусів, кнопки «Like», «Share» і «Comment», й інші функції, знайомі користувачам Facebook.
Радикальні зміни в стратегії MySpace були пов'язані з тим, що компанія почала стрімко втрачати аудиторію, особливо порівнянно з конкурентами Facebook і Twitter, що розвиваються швидко. З листопада 2009-го до листопад 2010 року аудиторія MySpace, за даними ComScore, скоротилася з 108,1 до 81,5 мільйонів осіб.