Літак Solar Impulse, двигуни якого працюють виключно на сонячній енергії, у четвер вранці завершив перший цілодобовий політ. Головною метою експерименту була перевірка можливості літати вночі, використовуючи накопичену за день сонячну енергію. Перед цим знаковим для експериментальної авіації польотом літак уже виконав кілька випробувальних польотів у денний час. Оскільки вони пройшли успішно, винахідники вирішили перевірити, чи вистачить накопиченої енергії, щоб протримати літак у повітрі до наступного світанку.
Попередня спроба здійснити 25-годинний політ на Solar Impulse була скасована тиждень тому через неполадки телеметричної системи. Перший тривалий політ апарату на сонячній енергії відбувся 7 квітня. Тоді Solar Impulse вдалося провести у повітрі приблизно 75 хвилин.
Унікальність Solar Impulse HB-SIA полягає в тому, що він функціонує виключно за рахунок випромінювання Сонця. Електромотори літака одержують його із сонячних батарей, якими повністю вкриті крила апарату. На них розташовані 10 748 сонячних комірок, і ще 880 таких же фотоелектричних перетворювачів конструктори розмістили на поверхні горизонтального покриття. Ці комірки складаються із монокристалічного кремнію товщиною у 130 мікрометрів. Вони вигинаються одночасно з крилом під час польоту, оскільки є його частиною. Накопичують зібрану енергію літієво-полімерні акумулятори загальною вагою 400 кг. За рахунок цього і обертаються чотири дволопатневих повітряних гвинта діаметром 3,5 м.
Незвичайним його також робить поєднання величезного розмаху крила, який становить 63 метри і порівняно невеликої ваги в 1,5 т. Зменшити вагу конструкторам вдалося за рахунок вуглецевих композитів. Таким чином панелі достатньо міцні для опору повітря, хоча їхня товщина вимірюється десятими частками міліметра. При цьому довжина літака дорівнює 21,85 метра, а висота - 6,4 м. Таке співвідношення параметрів дозволяє йому утримуватися в повітрі, витрачаючи мінімальну кількість енергії і дозволяючи перебувати у кабіні ще й пілоту.За матеріалами Радио "Маяк"