UA / RU
Підтримати ZN.ua

Частка спаму в поштовому трафіку у червні склала 84,8%

У червні середня частка спаму в поштовому трафіку склала 84,8%. Найнижчий показник місяця був зафіксований 4 червня - 80%; найбільше спаму було отримано користувачами 27 числа - 89%.

У червні середня частка спаму в поштовому трафіку склала 84,8%. Найнижчий показник місяця був зафіксований 4 червня - 80%; найбільше спаму було отримано користувачами 27 числа - 89%.

У рейтингу країн-розповсюджувачів спаму як і раніше лідирують Сполучені Штати, хоча кількість американського спаму протягом січня впала на 8,9% і склала всього 11,8%. Друге місце знову зайняла Індія (6,2%), на третє піднялася Бразилія (5,2%). Взагалі, теплі країни зайняли майже всі місця у першій десятці - Колумбія (4,1%), Іспанія (3,8%), В'єтнам (3,6%), Республіка Корея (3,5%), Італія (3,2 %). Росія (3,6%) займає шосте місце, замикає список Британія (2,8%).

У червні рейтинг найбільш популярних тематик спаму знов очолила реклама різних курсів та тренінгів (19,9%). На друге місце вийшов спам, що умовно позначається як «комп'ютерне шахрайство» (14,5%). Пропозиції різних медичних товарів і послуг опинилися на третій стрічці (12,3%). П'ятірку замикає реклама фільмів на DVD, що набрала несподівано високі 11,5%, а також повідомлення із «горящими» путівками (9,2%).

Що стосується фішингу, то у червні лідерами серед найчастіше атакованих організацій знову стали PayPal (69,6%), eBay (5,8%), Facebook (3,8%), HSBC (3,4%) і Google (2 , 9%). Варто відзначити, що до десятки «найулюбленіших» фішерами ресурсів потрапив сайт World of Warcraft - на нього припало 1,5% від усіх атак місяця.

Із характерних особливостей місяця варто відзначити інтерес, проявлений до Чемпіонату світу з футболу. Найбільшою популярністю ця тема користувалася у спамерів, що розсилають «нігерійські» листи, проте не гребували нею і спамери, що рекламують різні онлайн-казино, тоталізатори, інтернет-трансляції і навіть віагру. У червні багато користувачів одержали листи із заголовками на кшталт «Медикаменти для чоловіків, схвалені ФІФА».

До найкумедніших червневих розсилок можна віднести пропозицію подивитися на попіл вулкану Ейяфьятлайокудль, виверження якого на декілька тижнів паралізувало авіасполучення над Європою. У рекламному листі користувачеві пропонувалося придбати невелику пляшку, наповнену сірим піском, і сертифікат, який підтверджує, що це попіл того самого ісландського вулкану.

За матеріалами "Лабораторії Касперського"