За останній рік аудиторія провідних російських інтернет-ресурсів зросла, а кількість глядачів основних телеканалів, навпаки, знизилася. Про це свідчать дані дослідження, що були проведені компанією TNS Gallup Media.
За останній рік аудиторія провідних російських інтернет-ресурсів зросла, а кількість глядачів основних телеканалів, навпаки, знизилася. Про це свідчать дані дослідження, що були проведені компанією TNS Gallup Media.Вона порівняла щоденну аудиторію найпопулярніших інтернет-ресурсів та основних телеканалів у вересні 2009 і 2010 років. Як показало дослідження, менше росіян стали дивитися не тільки федеральні канали, а й розважальні СТС і ТНТ, музичний MTV і телеканал РЕН.
Результати з усіх вікових категорій опитаних (від 12 до 54 років) показують, що жителі Росії в цілому віддають перевагу тим же джерелам інформації, що й роком раніше.
І рік тому, і наразі перші три місця мають федеральні канали, однак розмір їх аудиторії значно скоротився. «Перший канал» у вересні 2010 року в середньому дивилися 18300 тисяч осіб на відміну від 19,4 млн у 2009 році, НТВ - 15800 тисяч, а не 16,8 млн як у 2009 році, «Росію-1» - 15 млн проти 16 , 2 млн роком раніше.
При цьому аудиторія російських інтернет-проектів збільшується. Найбільший приріст показали портали «Яндекс» (з 10,2 до 14,2 млн чоловік), Mail.ru (з 9,5 до 12,3 млн) і мережа «Вконтакте» (з 8,7 до 11,5 млн) .
Найпопулярнішими джерелами інформації стали «Яндекс» і соціальна мережа «Вконтакте». Слідом за першою трійкою йдуть розважальний канал СТС (7,9 млн) і портал Mail.ru (7,6 млн).
При цьому СТС втратив 600 тис. глядачів, а Mail.ru додав 1,4 млн користувачів.
Наймолодша аудиторія - з 12 до 24 років - віддає перевагу телеканалам «великої трійки», як рік тому, мережа «Вконтакте» (6 млн чоловік) і портали «Яндекс» (4,9 млн) і Mail.ru (4 млн).
За матеріалами: Бі-бі-сі