Американське Бюро з аудиту накладів змінює правила підрахунку кількості читачів друкованих видань. Тепер будуть враховуватися не тільки ті читачі, які користуються підпискою чи купують видання у роздрібному продажу, але і користувачі сайтів, а також мобільних версій веб-ресурсів, які оплачують контент. Починаючи з жовтня преса отримає право вважати передплатником кожного, хто відвідує сайт хоча б раз на півроку і при цьому реєструється або платить за доступ не менше 5% вартості передплати на друковане видання. З жовтня 2011 «передплатники» повинні будуть користуватися цифровими матеріалами принаймні раз на квартал, а з жовтня 2012-го - раз на тиждень.
Асоціація газет Америки підтримує дану ініціативу Бюро з аудиту тиражів.
Раніше тираж історично визначався як кількість передплатників на друковані видання плюс роздрібні продажі. Цей показник був основою у розрахунках вартості рекламних площ і засобом залучення рекламодавців.
Бюро з аудиту тиражів діє передусім в інтересах та від імені рекламодавців, які шукають найбільш вигідні канали спілкування зі споживачами.За матеріалами «Компьюленты»