Мережа «Київстар» 12 грудня стала ціллю хакерської атаки, внаслідок чого користувачі по всій країні не можуть скористатися ні зв’язком, ні інтернетом цього оператора. Міністр внутрішніх справ Ігор Клименко пояснив, куди можуть звертатися громадяни, яким терміново треба зв’язатися рідними чи викликати екстрені служби.
Так, за словами Клименка, українці можуть звертатися за допомогою до:
- найближчого управління поліції;
- пожежно-рятувальної частини;
- нацгвардійців, поліцейських та прикордонників, які несуть службу у населених пунктах та на автодорогах.
«У Пунктах Незламності, розгорнутих на базі наших підрозділів, є можливість скористатися Wi-Fi», – додав Клименко.
Очільник МВС також зазначив, що 101, 102, 112 працюють у штатному режимі.
Нагадаємо, з самого ранку 12 грудня абоненти «Київстару» не можуть скористатись мобільним зв’язком чи інтернетом. Ба більше, користувачі мережі не можуть підключитися до послуг інших операторів через національний роумінг. Крім того, цей збій матиме певний вплив на роботу деяких терміналів та банкоматів «Приватбанку», але не на всю мережу.
У Мінінфраструктури сподіваються повернути абонентам зв’язок через чотири-п’ять годин. У «Київстарі» запевнили, що станом на зараз персональні дані абонентів не скомпрометовані. У компанії пообіцяли надати компенсацію тим абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися нашими сервісами.