Абоненти «Київстару» не можуть підключитися до послуг інших операторів через національний роумінг внаслідок збою, який ще триває. Проблема зі зв’язком вплинула і на інші сервіси, такі як внутрішній роумінг. Про це повідомила пресслужба Міністерства цифрової трансформації України в коментарі hromadske.
«Нацроумінг не працює через те, що мережа "Київстару" не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою», — йдеться у повідомленні.
У міністерстві додали, що це тимчасова проблема, над якою активно працюють всі спеціалісти компанії, найближчим часом надання послуг відновлять.
«Після розв'язання поточної проблеми ми обговоримо з усіма мобільними операторами, як надалі можна вберегтись від аналогічних ситуацій та захистити користувачів від неочікуваних проблем зі звʼязком», — додали у Мінцифри.
Що робити, якщо не працює мобільний зв’язок
Якщо доступу до мобільного зв’язку немає, але є доступ до інтернету, наприклад, за допомогою Wi-Fi, можна скористатися месенджерами, за допомогою яких можна спілкуватися в режимі переписок, аудіо- чи відеозв’язку.
Крім того, стабільною альтернативою мобільному зв’язку є стаціонарний.
Якщо ж будь-який зв’язок відсутній, спеціалісти ДСНС радять переміститися до найближчого об’єкту, який обладнано засобами стаціонарного телефонного зв’язку та/або радіозв’язку. Наприклад, будівлі органів місцевої влади, відділ поліції тощо.
Нагадаємо, збій в роботі «Київстар» стався вранці 12 грудня. Багато користувачів мережі не можуть скористатися ні інтернетом, ні мобільним зв’язком оператора.