Збій у роботі мобільного оператора «Київстар» матиме певний вплив на а роботу деяких терміналів та банкоматів «Приватбанку», але не на всю мережу, повідомив у коментарі hromadske речник банку Олег Серга.
Він зазначив, що частина усіх банків, банкоматів та POS-терміналів «Приватбанку» працюють на мобільних картках.
«Тобто у POS-терміналі стоїть мобільна картка. Для тих терміналів, які працюють на мобільних картках "Київстару", звісно, ця проблема впливає на їх роботу», - зазначив він.
Також використовують мобільний звʼязок для роботи і низка банкоматів, але у мережі «Приватбанку» максимальний відсоток АТМ, які використовують послуги «Київстару», складає до 5%.
«Тобто на роботу банкоматної мережі це майже не вплинуло. Ми вважаємо, що максимальний ризик до 5% у нас. На частину мереж це може вплинути, але не на всю», — підсумував Серга.
У мережі «Київстар» у вівторок вранці, 12 грудня, стався збій. Абоненти мережі не можуть скористатись мобільним зв’язком чи інтернетом. Більше того, користувачі мережі не можуть підключитися до послуг інших операторів через національний роумінг.
Віце-прем'єр-міністр України Олександр Кубраков заявив, що Київстар, ймовірно, відновить роботу за чотири-п'ять годин.