Мости Києва через Дніпро Метро та Патона офіційно знаходяться в п’ятому стані технічної кваліфікації, тобто визнані як непрацездатні. Так, у випадку виникнення аварійної ситуації на мості Метро буде йти мова про фактичне будівництво нового моста або відновлення існуючого, заявив в коментарі LIGA.net інженер та транспортний експерт Дмитро Беспалов.
Міст Метро знаходиться в експлуатації з 1965 року. Під час інспекції урядова комісія встановила, що один із канатів мосту обірвався, після чого відбулося зменшення вантажопідйомності мосту – спорудою заборонено рух вантажного транспорту.
Інженер зазначив, що міст Патона офіційно можна лише реставрувати або ремонтувати, адже він має статус пам'ятки архітектури. На таких об’єктах проводити капітальний ремонт чи реконструкцію заборонено, що ускладнює ремонтні роботи.
Натомість міст Метро не є пам’яткою і його можна капітально відремонтувати.
«Але у випадку аварійної ситуації ми будемо говорити про фактично будівництво нового моста або відновлення. Поки ми думаємо, що можемо вирішувати про ремонт мостів, я дуже сильно боюся, що насправді це може вирішити якийсь випадок. Тобто, коли у нас працює те, що за класифікацією є непрацездатним, нас не має дивувати той факт, що завтра це може перестати працювати», – заявив Беспалов.
Він зазначив, що зазвичай мости, які ремонтують, намагаються повністю не закривати, а проводити роботи на одній його частині. Однак з київськими мостами ситуація може скластись інакше через конструктивні особливості.
Анонімне джерело LIGA.net в Кабінеті міністрів заявило, що ремонтні роботи на аварійних мостах Києва можуть розпочати після запуску Подільського мосту.
«Київ, те, що ми зараз бачимо, активно добудовує Подільсько-Воскресенський міст. Я думаю, щойно вони запустять по ньому нормальний рух, то почнуть закривати мости на капітальний ремонт», – заявив співрозмовник видання.
Як зазначав у матеріалі для ZN.UA директор аналітико-дослідницького центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко, у Києві частково можуть закрити червону гілку метро, якщо експертиза підтвердить аварійність мосту Метро. Ремонтувати його планують у 2024 році.
Закриття шести станцій київського метрополітену напередодні різдвяних та новорічних свят спричинило шквал публікацій у ЗМІ та соціальних мережах. Чи здорова транспортна галузь Києва чи перебуває в передінфарктному стані, що потрібно для її сталої роботи в кризовій ситуації та якими є можливі перспективи подальшого розвитку транспортних артерій столиці читайте в статті "Куди їде Київ? Чи загрожує столиці транспортний колапс".