ЧУДОВА ПОДОРОЖ БЕЗ ГУСАКА, АЛЕ З «КОРОЛІВСЬКИМ КРИЛОМ»

Поділитися
Якби хлопчик Нільс вирушив у подорож по країні не на дикому гусаку, а в літаку, — чи змогла б тоді шведська письменниця Сельма Лагерльоф скласти свою чудову казку?..

Якби хлопчик Нільс вирушив у подорож по країні не на дикому гусаку, а в літаку, — чи змогла б тоді шведська письменниця Сельма Лагерльоф скласти свою чудову казку? Звісно, ні.

Адже для сюжету казки необхідно подолати низку труднощів. А в реальному житті їх і так доста, тому політ для пасажира має стати чудовою мандрівкою — з цією установкою компанія KLM (Королівські голландські авіалінії) й вийшла на ринок ще 1919 року, спочатку демонструючи можливості нового транспортного засобу — аероплана, нині ж із допомогою літаків сприяючи успішному розвитку і процвітанню бізнесу, зміцненню ділових відносин бізнесменів різних країн і континентів.

Ну, приміром, хіба в часи Нільса був Інтернет, через який можна купити квиток і зареєструватися на посадку (за відсутності багажу цю послугу надає KLM)? А влаштуватися на гусиному крилі з максимальним комфортом — з персональним «відиком», у функціональному кріслі, з можливістю вибрати меню залежно від традицій і вподобань (до речі, й солодощі, які так полюбляють діти)?

Романтик, звісно, може податися в чудесні мандри і на гусаку. А в ділове відрядження більше сенсу вирушати з комфортом — міжнародним бізнес-класом.

Після революційних дизайнерських змін амстердамський аеропорт Схіпхолл було визнано найзручнішим і найбільш продумано організованим у світі. Адже колір, шрифт написів, розміщення табличок на певній висоті й під певним кутом сприяють тому, що цінується найдорожче, — душевній рівновазі пасажира. Чудова система сполучень з усіма континентами, яку забезпечують КLМ, — логічне продовження подорожі із задоволенням. Окрема реєстрація пасажирів міжнародного бізнес-класу, автомати для самостійної реєстрації в аеропорту Схіпхолл, доступ до зали очікування бізнес-класу KLM, пріоритет при посадці, можливість додаткових зарахувань до ручного багажу та інші приємні дрібниці — ланки однієї продуманої програми, яку можна охарактеризувати добре відомим висловом: «усе для блага людини».

Крім того, подорож із Королівськими голландськими авіалініями і досить вигідна — KLM першими в Європі запровадили програму заохочення постійних клієнтів під назвою «Летючий Голландець», у якій бере участь 1,5 млн. жителів Європи, Африки, Південної Америки й Індії. (Романтичні назви етапів: перший — «Блакитне крило», вищий — «Королівське крило».) А щоб завоювати таку постійність, постійно (вибачте за тавтологію, але вона тут доречна) скрашують години перебування пасажира в повітрі.

Наприклад, щоб, незважаючи на зріст і комплекцію, він міг вільно розміститися в обмеженому просторі літака, за останні два роки відстань між рядами крісел у міжнародному бізнес-класі збільшилася на 33 сантиметри. Тепер можна і розміститися зручно, і відкинутися у своєму кріслі не на 130 градусів, а на 150, і вкластися спати майже як удома. Нові крісла бізнес-класу оснащені регульованими підголівниками, надувною подушкою для попереку, регульованою підставкою для ніг, персональною лампою і навіть телефоном. Адже багато хто і в дорозі не любить втрачати дорогоцінний час і продовжує працювати. Не кажучи вже про вмонтовані в крісла персональні відеосистеми з широким вибором опцій. Хороша кухня, де, крім традиційних страв, з’явилися новації у вигляді страви шеф-кухаря, повернення індонезійського рисового столу, страв французької кухні, легкої вечері для нічних перельотів, десертів між звичайними прийомами їжі, і — чим особливо пишається компанія— чудова, постійно оновлювана карта вин. У реорганізацію послуг міжнародного бізнес-класу КLМ протягом останніх двох років вклала 27 млн. євро. Адже ними користуються на всіх міжконтинентальних рейсах у ста країнах на шести континентах.

На згадку кожен пасажир міжнародного бізнес-класу одержує подарунок — мініатюрний колекційний будиночок з голландської порцеляни. Ця мила річ зі знаменитого своїм посудом голландського міста Делфта нагадуватиме про затишок невеличкого острівця Голландії — гостинного борту літака компанії KLM.

Що характерно, всі нововведення не вплинули на вартість квитків. І в цьому, як вважає представник авіакомпанії KLM в Україні Сергій Фоменко, немає нічого дивного. Хоча крісел у салоні стало менше, проте кількість рейсів збільшилася. Понад те, всім, хто купує квитки на рейси KLM в Україні, надається знижка — 25% від опублікованих тарифів.

Казка, запитаєте ви? Ні, бувальщина. Але, можливо, вона краща за казку?

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі