UA / RU
Підтримати ZN.ua

У небі над Київщиною вперше з 2022 року пролетів транспортний літак Ан-124 "Руслан"

Це було неочікувано: під суворим контролем дозволені лише військові, урядові та спеціальні гуманітарні рейси.

Фото ілюстративне

Фото ілюстративне

У небі над Київщиною пролетів транспортний літак Ан-124 "Руслан". Політ повітряного судна також зафіксував сервіс відстеження авіарейсів Flightradar24. Про це 11 липня повідомляє Aero Time.

Читайте також: Російські транспортні літаки Іл-76 почали активно літати у Білорусь — аналітики

Вантажний літак Антонов Ан-124-100, що експлуатується українською авіакомпанією «Антонов Авіалайнс», пролетів над Києвом, а потім приземлився в аеропорту Лейпциг/Галле (LEJ) у Німеччині. Судячи з усього, це був вивізний рейс через обмежену повітряну зону України.

Літак, зареєстрований під номером UR-82073, і який здійснював рейс під номером ADB9154, був помічений над столицею України, що здалося дуже дивним всім, хто його бачив, адже повітряний простір України залишається закритим для цивільної авіації з 24 лютого 2022 року через триваючу війну. Під суворим контролем дозволені лише військові, урядові та спеціальні гуманітарні рейси.

На відміну від інших літаків Антонов, пошкоджених під час битви за Гостомель, UR-82073 на момент вторгнення проходив технічне обслуговування і зберігався на Святошинському аеродромі в Києві, де розташований завод серійного виробництва Антонов. Це місце захистило його від руйнувань, які спіткали аеропорт Гостомель, де був знищений найбільший у світі літак Ан-225 «Мрія».

Інший Ан-124, UR-82009, не був таким щасливим і зазнав серйозних пошкоджень під час боїв у Гостомелі.

Читайте також: Над Україною уже другу добу кружляє літак: у Повітряних силах розповіли про загадковий борт

Нагадаємо, уряд в рамках експериментального проєкту дозволив формувати групи протиповітряного захисту (ГПЗ) із учасників добровольчих формувань територіальних громад (ДФТГ).

До груп ударних дронів можна буде залучати осіб, які зняті з обліку і не підлягають призову на військову службу. Водночас до груп із пілотованою авіацією дозволяється залучати тих, хто має відповідний допуск за станом здоров'я, а також має відповідний фах підготовки щодо пілотування та обслуговування повітряних суден.

Сьогодні у пріоритеті військові запасу, які вміють пілотувати судно та розуміють тактику знищення ворога.