Бойко впевнений, що, говорячи про «заказушність» журналістів, він нікого не образив

28 вересня, 2011, 10:19 Роздрукувати
Відправити
Відправити

На черговому судовому засіданні ««Дзеркало тижня. Україна» проти Юрія Бойка», що відбувається у Печерському районному суді м.Києва, представник міністра енергетики та вугільної промисловості подав Заперечення проти позову.

Сторона Юрія Бойка вважає, що оприлюднення думок міністра інформаційною агенцією УНІАН не може бути предметом судового розгляду, оскільки «джерелом процитованих у позові висловлювань є Інтернет-видання, які носять неофіційний характер, та не можуть вважатися достовірними».

Окрім того юристи міністра вважають, що висловлювання Бойка не зачіпають інтересів позивачів.

«У наведених позивачами висловлюваннях Бойка Ю.А. взагалі не було використано ідентифікуючих ознак. Отже, в нашому випадку неможливо ідентифікувати особу (юридичну чи фізичну), про яку йдеться у статті та відповідно неможливо стверджувати про те, що інформація стосувалась саме позивачів»,- йдеться у Запереченні.

Також сторона Юрія Бойка переконана, що твердження міністра про «заказуху» - це оціночне судження, яке стосувалось не конкретної статті, а «даних про суспільні явища».

«Висловлювання Бойка Ю.А. не стосувалися конкретно визначеної статті, опублікованої конкретними фізичними чи юридичними особами, а взагалі інформації – як сукупності відомостей та даних про суспільні явища, процеси, тощо»,- стверджують юристи.

Зважаючи на викладене, «висловлювання Бойка Ю.А. не завдавали шкоди відповідним особистим немайновим благам позивачів»,- резюмують представники сторони захисту.

Нагадаємо, що Юрій Бойко у коментарі УНІАН повідомив, що має намір звернутися до СБУ з проханням знайти замовників статті «Вишка для Бойка», яка була опублікована в «Дзеркалі тижня. Україна».

«Це чиєсь замовлення. Ми зараз попросили СБУ, щоб з`ясували, хто замовник… Це заказуха – сто відсотків», - заявив Ю.Бойко. Ця фраза спричинила подачу судового позову редакції і авторів тексту. Наступне судове засідання пройде 20 жовтня.

Інтереси «Дзеркала тижня. Україна» в суді представляють юристи об`єднання «Волков і партнери».

Нагадаємо, що стаття «Дзеркала тижня.Україна» стосувалась тендеру ДАК «Чорноморнафтогаз», на якому той придбав за $400 млн бурову установку, у той час як на світовому ринку така ж установка коштує $250 млн. Учасниками тендеру стали дві взаємозалежні зарубіжні фірми. Пізніше офіційні особи «Нафтогазу України» стверджували, що решта суми (різниця в ціні у $150 млн) буде витрачено на якісь додаткові товари та послуги, підтвердження чого не було надано досі.

Підготував/ла : Алексей Шалайский
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК