Приймання міжнародних платежів: як українському бізнесу продавати клієнтам з інших країн

Поділитися
Приймання міжнародних платежів: як українському бізнесу продавати клієнтам з інших країн © Pixabay

Сучасний бізнес не може досягати успіху та збільшувати свій прибуток без розвитку. Для когось розвиток — це збільшення бібліотеки товарів та послуг, але для інших розвиток — це вихід на нові незнайомі ринки. Цей процес вимагає не лише якості продукту, але й вміння ефективно адаптувати бренд для того, щоб залучити міжнародних клієнтів. В цій статті ми розглянемо переваги, які отримує бізнес через зовнішньоекономічну діяльність. Також в цьому матеріалі ми поговоримо про те, як українському бізнесу вийти на новий ринок, та як приймати міжнародні платежі, підключити інтернет еквайринг за допомогою платіжної платформи Tranzzo.

Чи варто бізнесу виходити на нові ринки закордоном?

Звичайно, вихід бізнесу в нові країни — це складний та багатозатратний процес, який вимагає багато часу та грошей. Але все ж таки, існує багато переваг, наприклад:

  • Нова клієнтська база

З виходом на нові ринки, будь-який бізнес відкриває для себе новий потенціал у вигляді абсолютно нової аудиторії. Збільшення та розширення клієнтської бази само собою — це збільшення продажів. 

  • Збільшення доходів

Збільшення доходів є дуже важливим аспектом розвитку бізнесу. Тому слід памʼятати, що міжнародна експансія дає можливість значно підвищити прибуток від продажів.

  • Збільшення впізнаваності бренду

У випадку якщо ви бажаєте підняти продажі, дуже важливо врахувати, що покупці мають довіряти вам. Але як клієнт може довіряти, якщо не знає бренд? Саме тому, виходячи на той же ринок Європи, дуже важливо присвятити увагу до фактора впізнаваності. 

  • Висока конкурентоспроможність

Виходячи на ті ринки, де нема ваших конкурентів, ви одразу займаєте перше місце для нових клієнтів. Вихід за кордон — це завжди бути на крок попереду.

Підсумовуючи все сказане вище, стає зрозуміло, що це може стати кардинальним кроком на шляху компанії. Але з якими викликами може стикнутись бренд починаючи вести бізнес закордоном?

Недоліки виходу на закордонний ринок

  • Обмеження країн

Попри те, що більшість країн відкриті до нових бізнесів, все ж таки можуть виникнути деякі складнощі з адаптацією компанії. Не секрет, що різні країни мають різну законодавчу базу з деякими обмеженнями. Так, наприклад, в деяких країнах вам обовʼязково потрібно зареєструвати банківський рахунок IBAN для того, щоб приймати оплати та не порушувати закон. 

  • Вартість просування бізнесу

Як вже було сказано вище, процес виходу на новий ринок може бути достатньо затратним у фінансах. Тому якщо ви плануєте стратегічне розширення, ви стикнетесь з витратами на маркетинг, рекламу та юридичні послуги.

  • Мовні барʼєри

Не слід забувати, про такий виклик, як мова. Такі складнощі виникають часто, але згодом, компанії адаптуються до нової аудиторії завдяки партнерам та професіональним командам.

Як почати продавати за кордон?

Звичайно, перший і найважливіший крок — це детально продумати бізнес-план та ваші подальші кроки. На яку аудиторію ви працюєте, як варто розподілити бюджет, план прасування, можливі виклики та юридичні питання. Говорячи про більш конкретні кроки надалі, то наступними етапами будуть:

  • Аналіз іноземного ринку;

Інтернет-торгівля не може бути успішною та прибутковою без попередньо проведеного аналізу ринку. Це дозволяє детально розібрати особливості аудиторії, конкурентів та юридичної особливості країни, на яку ви заходите. Щобільше, через такий аналіз ви також зможете ідентифікувати ринковий потенціал та обрати ту країну, яка підходить вашому бізнесу найбільше.

  • Підготовка сайту;

Наступний крок — це підготувати сайт та адаптувати його під локальну торгівлю. Цей процес також містить в собі переклад сторінок, поповнення асортименту продуктів або послуг, додавання контактної інформації та звичайно налаштування прийому глобальних методів оплат. Не забувайте, що механізм оплати має бути гнучким та якісно налаштованим з можливістю використання різних валют. 

Налаштування міжнародних платежів

Правильно налаштовані міжнародні оплати — це один з основних аспектів успішного запуску бізнесу закордоном. Саме тому важливо обрати надійного партнера, такого як Tranzzo. 

Tranzzo — це міжнародна платіжна платформа, яка пропонує інноваційні платіжні рішення, white-label продукти та альтернативні платіжні рішення.

Серед переваг співпраці з Tranzzo, слід зазначити наступні:

  • Понад 180 методів оплати;
  • Надійна безпека платежів;
  • Оптимізація витрат;
  • Конверсія 99%;
  • Безперебійна оплата.

Обираючи Tranzzo, ваш бізнес може бути впевнений в надійній безпеці завдяки сучасній антифрод-системі. Щобільше, завдяки інноваційній системі обробці та приймання платежів, транзакції на сайті проводяться миттєво через оптимальні маршрути, це своєю чергою підвищує конверсію.

Серед платіжних методів, доступні для підключення варто вказати наступні: 

  • Міжнародні та локальні картки (Visa, Mastercard, UnionPay тощо);
  • Е-гаманці (Apple Pay, Google Pay, PayPal та багато інших);
  • Альтернативні методи (такі як мобільні платежі, SWIFT).

Для того, щоб гарантувати безпеку та якісний досвід проведення транзакцій для своїх клієнтів, Tranzzo також пропонує інтернет-еквайринг для різних видів бізнесу. Така система дозволяє приймати кошти на рахунок в різних валютах. Завдяки надійній еквайринг-платформі, ви можете гарантувати вашим клієнтам швидкі та захищені від шахраїв транзакції. Слід також нагадати про додаткові можливості рішення інтернет-еквайрингу від Tranzzo. 

  • трирівнева антифрод-система;
  • програмний РРО;
  • платіжна аналітика в мерчант-порталі 24/7. 

Якісну систему оплати можна під'єднати до будь-якого каналу продажу, що знижує ризик незавершених оплат на 10%. Tranzzo налаштовує платіжні сторінки на сайті та надає брендовані віджети для оплат для того, що покупці змогли якомога швидко та якісно завершити транзакція за замовлення. Щобільше, платіжна платформа гарантує професійно налаштовану оплату через мобільний застосунок та месенджери. 

Висновок

Важливо набратись терпіння, виходячи на новий ринок, бо існує багато факторів, на які завжди треба звертати увагу. Розуміння культурних особливостей та специфіка цільової аудиторії, адаптація технологій та підключення платіжної системи — це все напряму впливає на розвиток компанії, репутацію як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку та, звичайно, на продажі

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі